Kar nekaj časa je minilo od rompompoma okoli Shimanove električne grupe Di2.
Tudi sam sem jo imel priložnost malenkost stestirati. Glede prestavljanja nič kaj posebnega. Bolj se mi zdi pomembno možnost večih mest pa prestavjlanje ( še posebaj pride do izraza pri kronometerskih ter triatlonskih kolesih). Celotni sistem se lahko integrira v okvir dirkalnega stroja. Brez neestetskih akumulatorjev skritih pod zobniki in sedeži ter množice inštalacije, ki izgleda skoraj kot klasična grupa z bovdni. Prednost je tudi glede servisiranja oz. trimanja menjalnika, da funkcionira kot mora. To opravi sistem sam in za nevešče kolesarje okoli tehnike zelo dobrodošla zadevica. Je pa to le uvoz na avtocesto novih možnosti, ki jih bo v prihodnosti prinesel razvoj.
Kaj veliko ne mislim pisati. Le povezava do zanimivega članka, ki vsebuje konkretne primere unikatno izdelanih koles s povsem integriranim sistemom. Uspešno so sestavili tudi nekaj gorskih koles z električno grupo, ki pa je nekoliko predelana. In seveda najnaprednejši sistem, ki je trenutno znan širši javnosti - Toyota Parlee Prius. Menjalnik krmilimo s pomočjo možganskih impulzov - z mislimi po domače povedano.
ČLANEK s slikami in videem Toyota Prius projekta
Pa lep večer
Gregor
Komentarji
Objavite komentar