Preskoči na glavno vsebino

CERVELO - nastajanje PROTOTIPA




Veliko se govori o testih okvirjev v vetrovnikih. Proizvajalci podajo podatke kolikšen upor ima določen okvir pri različniih hitrostih. Testirajo v nizkohitrostnih vetrovnikih (LOW speed wind tunnel).




 Kako pridejo do oblike okvirja?

Beseda gre o oblikovanju okvirja za kronometrsko kolo proizvajalca CERVELO. Trenutno je njihov  P4 v elitni skupini njahitrejših - najnaprednješih okvirjev. A že izdelujejo novega, ki bo odtenek bolj aerodinamičen.


Na sejmu EXPO Kona 2011 so pokazali kako testirajo različne oblike okvirja.

Za osnovo služi kovinko ogrodje na katerega se pritrdi posamezne segmente.

Lepo se vidi kovinsko ogrodje in nanj z vijaki pritrjeni plastični segmenti različnih oblik


Vsak segment, ki je plastičen zajema le delček oblike okvirja. Tako imajo sestavljanko v vetrovniku in s preizkušanjem različnih oblik dobijo najmanjši količnik zračnega upora.

Plastični segmenti različnih oblik skriti v zabojniku pred očmi radovednežev

Ne ge pa samo za obliko. Na okvir pridejo pritrjene komponente za katere je potrebno predvideti nosilce, vodila, prostor za vzdrževanje itd.

Pri novem Cervelu se vidi predvsem razvoj prednjega dela.

Največ dela bo vloženo v prednji del, ki bo integriran



Okvir bo skoraj v enem kosu z aerokrmilom. Namesto dveh distančnikov za naslone rok je tu samo en. Vse za manjši zračni upor
Prednji del iz segmentov, zadaj še golo kovinsko ogrodje

Hmmmm....


Zadnji del




Predstavitev izgotovljenega prototipa pričakujemo v začetku leta 2012.



vir: http://www.tririg.com/

Lep začetek tedna
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas