Preskoči na glavno vsebino

Road racing machine 2013

Končno cestni dirkalnik (KLIK! na slike za povečavo)














LP
Gregor

Komentarji

  1. Hudo zgleda :). Kakšni so to obroči :) ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala - obroči so Tajvanski open mould.60mm višina tubular, širina 23/24mm, teža obroča cca 420-440gramov. Set je malo čez 1300gramov.

      Izbriši
  2. Čisti morilc, super zgleda :D. Imaš zavorne čeljusti nastavljene v odprtem položaju?

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimni: cena niti ni pomembna ker je tako ugodna:). In če pogledam da "grupa" 105 deluje bolje kot moja bivša DuraAce 7900, togost okvirja je zame dovolj (oz ne opazim kake netogosti), teža je višja, vožnja super ; je toto
    Zazo: thx. Zadnja je v odprtem položaju- sem nekaj čistil za fotkanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dober stroj!
    Sam se tudi lotevam podobnega projekta. Mi zaupaš kaj je to za en okvir?

    OdgovoriIzbriši
  5. Je kar strojček ja :) Hvala. Okvir naj bi bil Zoulou bikes - aluminij 7005. Teža okvirja velikosti 58 je 1650g. Drugače se pa splača najti Cannondale CAAD 10 - fenomenalni okvirji

    OdgovoriIzbriši
  6. A cena je z DDV ali brez?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…