Preskoči na glavno vsebino

Reynolds MTB karbon obročniki in ENVE 8.9

Reynolds bo imel v ponudbi karbonske obročnike tudi za tekmovalce z gorskimi kolesi.

Trenutno testirajo več različic povsem karbonskih obročev za tubeless in tubular pnevmatike.




Na voljo bodo štirje tipi obročnikov  s sledečimi težami za set:

-AM 26       - 1588g
-29er           - 1571g
-XC26         - 1426g
-TUBULAR - 1371g


REYNOLDS karobnski obroč za tubeless sistem pnevmatik.



Štirje tipi obročev za MTB - XC 26 , 29er , AM , Tubular


Obroči so po dimenzijah različni ; pesta so enaka z različnim številom naper - od 24 do 28

vir: BIKERUMOR.COM


ENVE ima sedaj popolno ponudbo svojih high-end obročev. Že predstavljeni 6.7 in 3.4 so v izvedbah za poltubualr ali tubular.
Najvišji ENVEjevi obroči 8.9 so na voljo le za tubular pnevmatike.



Specifikacije:

-višina obroča (prednji/zadnji) :    85mm/95mm
-teža obroča (prednji zadnji):          500g/545g
-širina obroča (prednji/zadnji):     26mm/24mm
-število naper (prednji/zadnji):         16/20
-teža seta z pestami DT240:              1545g
-teža seta z pestami TUNE 170:       1435g!





Oblika obročev je razvita z g. SMARtom. Zato se nova serija tudi imenuje "SMART".

Pred konkurenco (ZIPP, Reynolds, Bontrager, Mavic...) ima ENVE prednost v izdelavi obročev brez vrtanja lukenj. Torej ni prekinitve karbobnskih vlaken v strukturi in tako je obroč povosd enako močan, ker so luknje narejene v procesu moduliranja obroča. Za tako visoke obroče je tudi teža fenomenala in gotov med najnižjimi za tovrsten tip obročnikov.


Obroči take višine so primerni za Triatlonske in kronometerske preizkušnje


Pri testih aerodinamike v vetrovniku so obročniki zaostajali za najboljšimi "disc feltnami" cca 5%. Kateri so najboljši ni razvidno; a razlike med "disc feltnami" so več kot 5%.

Tako so 8.9 obročniki lahko hitrejši od nekaterih "povprečnih" diskov. Zadnji obroč ENVE 8.9 spleten okoli lahke peste tehta okli 750g; teže "diskov" se gibljejo od 900-1100g. Prednost je tudi v boljši vodljivosti skozi ovinke in v vetrovnih razmerah.


ENVE 8.9 in LITESPEEDov cestni dirkalnik . brutalno!




LP

Gregor



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…