Preskoči na glavno vsebino

Campagnolo EPS TT grupa

Uradno je Campagnolo predstavil tudi električno "grupo" za kronometerske oz. triatlonske dirkalnike.





Cestna različica EPS  KLIK! velja za najboljdovršeno električno "grupo" doslej (temu je primerna tudi cena).

Campagnolo je bil dolgo časa nekako "odtujen" za kronometerske komponente.
Z obročniki večjih globin (nad 50mm) pa so začeli vstopati v svet perfekcije aerodinamičnih oblik. Njihov disk GHIBLI že dolgo velja za enega najbolših diskov (predvsem zardi konstrukcije).


Veliko prednost električnega krmiljenja smo videli pri Shimanovi DuraAce Di2 s "satelitskimi" krmilnimi gumbi, ki so bili nameščeni na bočnih ročkah in na aeropodaljških. Tako se tudi pri vožnji iz sedeža (vzponi, pospeševanja) lahko prestavlja. To pri mehanskih grupah ni bilo mogoče.

Amaterski tekmovalci z kronometerskimi dirkalniki smo to lepo izskusili na kronometru Kamniška Bistrica, ki se je odvijal slab teden nazaj. Kronometer je tehnično zahteven z razgibano traso.
Zato je ravno zaradi načina prestavljanja mogoče v prednosti cestno kolo.

Spodaj nekaj fotografij Campagnolo EPS za kronometerske dirkalnike.



Prestavna ročica za aeropodaljške se po spremembi prestave vrne v prvotno lego. Z daljšim potiskom ročice menjalnik pomakne verigo skozi celotno kaseto.

Set karbonskih ročic zavor in krmilnih gumbkov za menjalnik. Prdnost električne grupe - na več mestih lahko namestimo krmilne gumbe za prestavljanje.

"MOŽGANI"

Cirkular! kruto ja....

Gonilka BORA ULTRA je 30g lažja od spodnje BULLET (ki bo tudi cenejša)



LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…