Trojane slavna postojanka vseh "krofarjev". Poleg tega je to tudi najvišja točka skozi katero vodi lokalna cesta; včasih edina povezava ter glavna prometna žila vzhodno-zahodne Slovenije. In odkar so zarezali polegnje še avtocesto, je kolesarjenje uživancija. Še posebaj ob vikendih saj prometa skorajda ni.
Iz Trojan vodi lepa široka in konstantno padajoča cesta vse do Domžal. Mogoče je kateri/a že izkusil vožnjo s kolesom, ko piha vzhodnik - temu se reče uživancija.
Naslov teme je IZZIV. Zakaj?
Na Domžalski rundi smo vsakič šli po tej trasi z namenom treninga hitrosti. Njavečji padec je takoj za Trojanami. In tu je meni osebno najlepša trasa za kolesarit - ko se spustim. Doseči se da lepe hitrosti kljub ne prevelikemu naklonu padca. Spoznaš zakone aerodinamike saj kmalu trčiš v "zid" - max hitrost, ki si jo zmožen/a doseči. In zadal sem si cilj okroglih 85km/h.
Ali tako povedano: po ravnem odseku lepe ceste v brezveterju gre večina tekmovalnih kolesarjev lahko do 55km/h. Iz 55km/h do 56/km/h pa potrebuješ mnogo več moči kot recimo iz 38km/h do 40km/h. Tako imenovani "zid" ti določa maksimalna moč (absolutni watti), celotna aerodinamika ter zunanji dejavniki (veter, gostota zraka,vlaga,temeperatura, površina ceste).
Gotovo ni treba omenjati, da so v prednosti kronometerska kolesa ter oprema. Tudi prenosi niso zanemarljivi. Pokaže se kdo lahko še razvija moč na zelo visokih kadencah (vrtljajih gonilke) - to pa pomeni tudi fizično ter psihično pripravljenost.
Do sedaj je moj rekord 81km/h z kronometer kolesom. Ne bom omenjal koliko napora je treba vložiti da sem iz 79,9km/h prilezel na 81km/h.
Vožnja v zaveterju tovornjaka ni dovoljena:)
Še utrinki iz zadnje Dolske runde, na točki kjer je hitrost najvišja (klik na sliko za povečavo):
Lep začetek tedna
Gregor
Iz Trojan vodi lepa široka in konstantno padajoča cesta vse do Domžal. Mogoče je kateri/a že izkusil vožnjo s kolesom, ko piha vzhodnik - temu se reče uživancija.
Naslov teme je IZZIV. Zakaj?
Na Domžalski rundi smo vsakič šli po tej trasi z namenom treninga hitrosti. Njavečji padec je takoj za Trojanami. In tu je meni osebno najlepša trasa za kolesarit - ko se spustim. Doseči se da lepe hitrosti kljub ne prevelikemu naklonu padca. Spoznaš zakone aerodinamike saj kmalu trčiš v "zid" - max hitrost, ki si jo zmožen/a doseči. In zadal sem si cilj okroglih 85km/h.
Kaj to pomeni?
Gotovo si večina misli spust je spust in vse gre samo od sebe. Mogoče pa le ni tako. Pri hitrostih do 45km/h aerodinamika še nima velikega vpliva. Od tu dalje se pa malenkosti poznajo čedlaje bolj - naraščajo z kvadratom.moč raste z kvadratom glede na hitrost |
Ali tako povedano: po ravnem odseku lepe ceste v brezveterju gre večina tekmovalnih kolesarjev lahko do 55km/h. Iz 55km/h do 56/km/h pa potrebuješ mnogo več moči kot recimo iz 38km/h do 40km/h. Tako imenovani "zid" ti določa maksimalna moč (absolutni watti), celotna aerodinamika ter zunanji dejavniki (veter, gostota zraka,vlaga,temeperatura, površina ceste).
Gotovo ni treba omenjati, da so v prednosti kronometerska kolesa ter oprema. Tudi prenosi niso zanemarljivi. Pokaže se kdo lahko še razvija moč na zelo visokih kadencah (vrtljajih gonilke) - to pa pomeni tudi fizično ter psihično pripravljenost.
Do sedaj je moj rekord 81km/h z kronometer kolesom. Ne bom omenjal koliko napora je treba vložiti da sem iz 79,9km/h prilezel na 81km/h.
Vožnja v zaveterju tovornjaka ni dovoljena:)
Še utrinki iz zadnje Dolske runde, na točki kjer je hitrost najvišja (klik na sliko za povečavo):
Lep začetek tedna
Gregor
Komentarji
Objavite komentar