Za nami je sejem Eurobike 2011, ki ni posebno izstopal z inovacijami. Glavna krivda gre predvsem proizvajalcem, ki so že med sezono objavili novosti, ki pa so bile tudi že dobavljive. Drugi dejavnik za "malodušno" ozračje po sejmu so tudi forumi po svetu na katerih se takoj objavijo vse inovacije- napredek globalizacije. Za potrošnike dobrodošla zadevica :)
Nekaj bolj zanimivih sem strnil na tem Blogu. Upam, da vsak tehnični in pa kolesarski navdušenec/ka najde vsaj eno sebi ljubo. Ker so zadeve večinoma še v preizkušni fazi t.i. prototipi cene za vse še niso znane ; oz. za produkte na tako visokem nivoju bolje, da ne vemo koliko so vredni.
Prototipna prednja feltna namenjena vožnji na čas (kronometer -TT-time trial). Obroč višine 80mm je zasnovan povsem na novo. Pesta so prav tako zasnovana povsem na novo. Kaj več ni reči. Za dobro aerodinamiko poskrbi samo 8 karbonskih naper, ki so vplepljene med obroč ter pesta. Dobavljiv za navadne smrtnike po letu 2012.
Ta mlada firma, ki se je poslužila povsem novih smernic sestave visokotehnoloških obročev; je dodala poleg že preizkušenih tubular izvedb še izvedbo za poltubular (chlincher). Vemo, da so problemi pri karobnskih "chlincher" oborčih zaradi pregrevanja smole ob močnejšem zaviranju, ki lahko privede do uničenja obroča - in praznih žepov; saj proizvajalci ne dajejo garancije za takšne " bedarije". Madfiber dečkoti so tako združili klasično aluminijasto osnovo za poltubular v karbonski trup, ki pa ni samo " imitacija" za zračne tokove kot pri dobro uveljavljenih Cosmic SL. Teža pod 1300g je za tako visoke obroče fenomenalna. Saj nižji oborči, ki so tubular tehtajo podobno oz. več. Tu je mogoče Madfiber letošnji zmagovalec. Cena za set je okoli 2600$. So pa pri podjetju menda zelo dovzetni ter ustrežljivi do strank - kot se spodobi za dečkote, ki imajo nekaj v glavah.
Torej da potegenmo črto:
cca 60mm obroč - chlincher
aluminijasta zavorna površina
omejitve tlaka v pnevmatikah praktično ni
vožnja za vsak dan
1270g
AX Lightness novi okvir za 386 gonilni ležaj
Kot sem rekel na začetku nekaj utrinkov .
viri fotografij:
http://www.tririg.com
http://www.rouesartisanales.com
LP
Gregor
Nekaj bolj zanimivih sem strnil na tem Blogu. Upam, da vsak tehnični in pa kolesarski navdušenec/ka najde vsaj eno sebi ljubo. Ker so zadeve večinoma še v preizkušni fazi t.i. prototipi cene za vse še niso znane ; oz. za produkte na tako visokem nivoju bolje, da ne vemo koliko so vredni.
LIGHTWEIGHT- Carbon sports
Prototipna prednja feltna namenjena vožnji na čas (kronometer -TT-time trial). Obroč višine 80mm je zasnovan povsem na novo. Pesta so prav tako zasnovana povsem na novo. Kaj več ni reči. Za dobro aerodinamiko poskrbi samo 8 karbonskih naper, ki so vplepljene med obroč ter pesta. Dobavljiv za navadne smrtnike po letu 2012.
Konkuranca Reynoldsovim RZR za leto 2012 |
MADFIBER
Ta mlada firma, ki se je poslužila povsem novih smernic sestave visokotehnoloških obročev; je dodala poleg že preizkušenih tubular izvedb še izvedbo za poltubular (chlincher). Vemo, da so problemi pri karobnskih "chlincher" oborčih zaradi pregrevanja smole ob močnejšem zaviranju, ki lahko privede do uničenja obroča - in praznih žepov; saj proizvajalci ne dajejo garancije za takšne " bedarije". Madfiber dečkoti so tako združili klasično aluminijasto osnovo za poltubular v karbonski trup, ki pa ni samo " imitacija" za zračne tokove kot pri dobro uveljavljenih Cosmic SL. Teža pod 1300g je za tako visoke obroče fenomenalna. Saj nižji oborči, ki so tubular tehtajo podobno oz. več. Tu je mogoče Madfiber letošnji zmagovalec. Cena za set je okoli 2600$. So pa pri podjetju menda zelo dovzetni ter ustrežljivi do strank - kot se spodobi za dečkote, ki imajo nekaj v glavah.
Torej da potegenmo črto:
cca 60mm obroč - chlincher
1270g/set
navadne zavorne gumicealuminijasta zavorna površina
omejitve tlaka v pnevmatikah praktično ni
vožnja za vsak dan
2600$
Konstrukcija je skoraj enaka kot pri tubular izvedbi - 3D sestavljanje |
Namsto karobnskega ležišča za tubularje vstavijo aluminijasto za "klasične" pnevmatike. Bojazni pred uničenjem obroča zaradi pregrevanja praktično ni |
VISION - DISC
FSAjeva linija za kronometer je dopolnjena še z novim povsem ravnim polnim obročem-disc wheel.
Gotovo vrhunski izdelek!
METRON disk obroč |
Okvir narejen po naročilu tehta okoli 700g |
Škatlaste cevi za čimvečjo trdnost ob minamalnem dodatku materiala. Že videno pri BH ultralight, Cervelo california, Willier 2012 |
ARGON 18
Argon je dobro poznan predvsem v svetu triatloncev. Okvirji ter oprema (aerobari) so vrhunski izdelki z domiselnimi rešitvami. Za sezono 2011/2012 novo razvita okvir ter aerokrmilo.Kot vidimo se še zmeraj držijo "oglatih" linijArgonovo aerokrmilo sledi konkurenci ob skoraj popolni "čistosti" površin. |
Krmilni del |
Argonova krmilna opora |
Kot sem rekel na začetku nekaj utrinkov .
viri fotografij:
http://www.tririg.com
http://www.rouesartisanales.com
LP
Gregor
Lahk poveš kako besedo več o 386 gonilnemu ležaju?
OdgovoriIzbriši386 je oznaka oz standard za nove FSAjeve gonilke. Pressfit ležaj (ležišča v okvriju so samo gladke luknje, ležaj se samo potisne v sedešče). Večja zardalja med ležajem naj bi pripomogla k večji togosti. Nižja teža zaradi same konstrukcije . In na podlagi gonilke so zasnovani zdajšnji okvirji z masivnim "gonilnim" delom (bottombracket).
OdgovoriIzbriši