Preskoči na glavno vsebino

EUROBIKE 2011 - V PREREZU!

Nekateri proizvajalci so si upali žrtvovati nekaj produktov za ogled v njihovo notranjost.




FELT je prikazal tudi izdelavo v kalupih

SREDINA GONILNEGA LEŽAJA NA KATEREGA SO KASNEJE DODANE OSTALE CEVI
POSEBNI "BALONI", KI SE V KALUPU NAPOLNIJO TER TAKO STISNEJO PLASTI RAZLIČNIH KARBONSKIH VLAKEN PREPOJENIH S SMOLO OB STENE KALUPA TER OBLIKUJEJO OPTIMALNO OBLIKO

OBDELAVA SLEDI ŠELE KO MODEL VZAMEJO IZ KALUPA
NA "ROGOVE" SE NASADIJO ZADNJE VILICE TER VSE SKUPAJ ZLAMINIRAJO

SREDINA NIMA BALONOV AMPAK POSEBEN VSTAVEK
TAKO PRIPRAVLJEN SREDINSKI DEL SE VLOŽI V KALUP





BMC je  razstavil svoj najnovejši časovni stroj

BMC TT01 - zavore delujejo po starem principu "tektro"
PREDNJA VILICA JE INTEGRIRANA Z FAJFO.









SCOTT pa razrezal njihovega Foila, ter predstavil študijo oblikovanja aerodinamičnega okvirja



SREDINSKI DEL
SEDEŽNA OPORA TER ZGORNJA CEV
KRMILNI LEŽAJI
NAJPOMEMBNEJŠE SO CEVI, KI SO PRVE NA UDARU ZRAKA. 

 
Toliko o sejmu EUROBIKE 2011. Mogoče se najde še kakšna beseda a mislim, da je bilo glavno predstavljeno.
Čas, ki prihaja za kolesarje ni ravno najljubši. S tem, ko se dnevi krajšajo mi pa še vedno hočemo narediti trening moramo poskrbeti za svojo varnost na cesti. Torej da smo primerno opremljeni s svetilnimi telesi.



O tem pa naslednjič

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…

AKCIJSKA PONUDBA v ŠPICA ŠPORT KAMNIK

Ponujamo vam odlično priložnost, da si za novo kolesarsko sezono zagotovite nove obročnike Kavitec po odlični ceni.
V tej ponudbi vam najbolj prodajan set KAVITEC 5.5 T (tubular) ponudimo s 30% popustom za 945 evrov z DDV, polna cena je 1349,90 evra.
Ostala ponudba in cenik je v uvodu obrazca.
Za naročilo obročnikov izpolnite obrazec na spletu: https://www.1ka.si/a/198671
Naročila pobiramo do 20. februarja 2019, obročniki pa bodo sestavljeni najkasneje do 15. aprila.