Nekateri proizvajalci so si upali žrtvovati nekaj produktov za ogled v njihovo notranjost.
FELT je prikazal tudi izdelavo v kalupih
BMC je razstavil svoj najnovejši časovni stroj
SCOTT pa razrezal njihovega Foila, ter predstavil študijo oblikovanja aerodinamičnega okvirja
Toliko o sejmu EUROBIKE 2011. Mogoče se najde še kakšna beseda a mislim, da je bilo glavno predstavljeno.
Čas, ki prihaja za kolesarje ni ravno najljubši. S tem, ko se dnevi krajšajo mi pa še vedno hočemo narediti trening moramo poskrbeti za svojo varnost na cesti. Torej da smo primerno opremljeni s svetilnimi telesi.
O tem pa naslednjič
LP
Gregor
FELT je prikazal tudi izdelavo v kalupih
SREDINA GONILNEGA LEŽAJA NA KATEREGA SO KASNEJE DODANE OSTALE CEVI |
POSEBNI "BALONI", KI SE V KALUPU NAPOLNIJO TER TAKO STISNEJO PLASTI RAZLIČNIH KARBONSKIH VLAKEN PREPOJENIH S SMOLO OB STENE KALUPA TER OBLIKUJEJO OPTIMALNO OBLIKO |
OBDELAVA SLEDI ŠELE KO MODEL VZAMEJO IZ KALUPA |
NA "ROGOVE" SE NASADIJO ZADNJE VILICE TER VSE SKUPAJ ZLAMINIRAJO |
SREDINA NIMA BALONOV AMPAK POSEBEN VSTAVEK |
TAKO PRIPRAVLJEN SREDINSKI DEL SE VLOŽI V KALUP |
BMC je razstavil svoj najnovejši časovni stroj
BMC TT01 - zavore delujejo po starem principu "tektro" |
PREDNJA VILICA JE INTEGRIRANA Z FAJFO. |
SCOTT pa razrezal njihovega Foila, ter predstavil študijo oblikovanja aerodinamičnega okvirja
SREDINSKI DEL |
SEDEŽNA OPORA TER ZGORNJA CEV |
KRMILNI LEŽAJI |
NAJPOMEMBNEJŠE SO CEVI, KI SO PRVE NA UDARU ZRAKA. |
Toliko o sejmu EUROBIKE 2011. Mogoče se najde še kakšna beseda a mislim, da je bilo glavno predstavljeno.
Čas, ki prihaja za kolesarje ni ravno najljubši. S tem, ko se dnevi krajšajo mi pa še vedno hočemo narediti trening moramo poskrbeti za svojo varnost na cesti. Torej da smo primerno opremljeni s svetilnimi telesi.
O tem pa naslednjič
LP
Gregor
Komentarji
Objavite komentar