Preskoči na glavno vsebino

Cervelo P5X

CERVELO  in P5X

Naszavitev višine naslonov je enostavna - bajonetni nosilec se nastavi enostavno kot sedežćna opora 


Vsak, ki ima kronometersko kolo (še posebaj novejše) ve, kako pomembne so nastavitve. Brez optimelnae nastavitve sedeža, aerokmrila, naslonov tako kolo ne pride do izraza.

Pri novem CERVELU me je najbolj navdušila možnost nastavljanja višine aerokmrila. V prednji vilici ima dejansko po višini nastavljiv nosilec naslonov - deluje enako kot nastavitev podsedežne opore. S tem odpade zamudno podstavljanje podložk pod naslone.
Aerokmilo ima ločeni polovici in lahko se obrne okoli tako dobimo višje.

Okvir je konstruiran za triatlonske dirke - ker so preizkušnje daljše tekmovalci take okvirje "otovorijo" z geli, bidoni, energijskimi pološčicami....in nekaj rezervnih delov v primeru defekta, odvitja vijakov itd..

CERVELOvi inžinirji so 3 leta snovali tovrstni okvir - na podlagi 14.000 slik iz triatlonskih dirk so preučili "navade" tekmovalcev. Ter na podlagi podatkov naredili shranjevalna mesta za vso "kramo".

CERVELO je definitivno doteral okvir glede aerodinamike,funkcionalnosti in lahkote nastavitev. Vendar so pred njimi pri FALCO  KLIK! naredili podoben okvir azaradi nepoznanosti ni bil deležen tolikšne publike.

Sprva so se imenovali takšni okvirji "soft ride" - logično saj pod sedežno oporo ni nič - sedaj je tehnologija karbonskih vlaken veliko boljša kot pred 10 leti in po besedah prvih testnih voznikov CERVELO P5X ni nič mehak odoben - je trd tog kot klasično cestno kolo. In z hidravličnimi disk zavorami ni vprašanja o moči zaviranja  - diski pač delujejo.

Za 15.000$ dobimo CERVELO P5X opremljen z opremo SRAM E TAP in obročniki ENVE.
Cenejša izvedba je okoli 11.000$

Okvir izdeluje HED Cycling  - kateri so znani predvsem po izdelavi obročnikov. Trenutno so naredili 40 okvirjev.

Teža kompletnega CERVELA P5X? cca 9,5kg

Triatlon "scena" postaja nov cilj proizvajalcev -BMC, CUBE sta trenutno tudi predstavula vrhunska aero okvirja. In mislim da se jih bo zvrstilo še kar nekaj. SPECIALIZED? Mogoče naslednje leto


Lp
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor