Preskoči na glavno vsebino

DURAACE 9100



In tu je!

Shimanova prenovljena grupa DURA-ACE - mehanična - elektronska - hidravlična (zavore)

Prenovili so vse komponente  (oz izboljšali)








- GONILKA z asimetričnio postavljeno osovino (?) in povsem integriranim merilnikom moči (opcija)

                     Powermeter: - beleži levo in desno stran gonilke  
                                          - točnost +-2% 
                                          -baterija (akumulator) se polni
                                          - teža cca 70g
                                          - celotna zadeva je v gonilkah le zunaj sta kontrolni led diodi -                                                                  komunikacija je brezžična ANT+          









-PRESTAVNO ZAVORNI ROČICI -  pri vseh treh izvedbah je oblika in dimenzija enaka! Torej tudi  ročici za hidravlične zavore nista nič večji








- KASETA 11-30 (11 redna)








- PREDNJI MENJALNIK - zaradi novo zasnovanega mehanizma ročica ni več tako dolga obenem pa zagotavlja lahkotno prestavljanje (mehanka grupa)







- ZADNJI MENJALNIK - uporabljen sistem iz gorskih koles - kletka je enako dolga za vse vrste prenosov











-ZAVORNE ČEJUSTI (klasične) - manjše, bolj toge in pritrjene direktno (2 vijaka) - kod še rabi diske ?! :)

- DISKI hidravličnih zavor - narejeni iz enega kosa vse do centra - tako je odvajanje toplote dosti  boljše  

ELEKTRONSKA GRUPA ima možnost nastavitve kje nam "vrže v veliko šajbo" - torej lahko nastavimo ko smo preko polovice kasete; prednji menjalnik avtomatsko prestavi na večji verižnik.

To je samo na kratko


vir slik: Facebook - GlobalCycling Network                         

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor