Preskoči na glavno vsebino

DURAACE 9100



In tu je!

Shimanova prenovljena grupa DURA-ACE - mehanična - elektronska - hidravlična (zavore)

Prenovili so vse komponente  (oz izboljšali)








- GONILKA z asimetričnio postavljeno osovino (?) in povsem integriranim merilnikom moči (opcija)

                     Powermeter: - beleži levo in desno stran gonilke  
                                          - točnost +-2% 
                                          -baterija (akumulator) se polni
                                          - teža cca 70g
                                          - celotna zadeva je v gonilkah le zunaj sta kontrolni led diodi -                                                                  komunikacija je brezžična ANT+          









-PRESTAVNO ZAVORNI ROČICI -  pri vseh treh izvedbah je oblika in dimenzija enaka! Torej tudi  ročici za hidravlične zavore nista nič večji








- KASETA 11-30 (11 redna)








- PREDNJI MENJALNIK - zaradi novo zasnovanega mehanizma ročica ni več tako dolga obenem pa zagotavlja lahkotno prestavljanje (mehanka grupa)







- ZADNJI MENJALNIK - uporabljen sistem iz gorskih koles - kletka je enako dolga za vse vrste prenosov











-ZAVORNE ČEJUSTI (klasične) - manjše, bolj toge in pritrjene direktno (2 vijaka) - kod še rabi diske ?! :)

- DISKI hidravličnih zavor - narejeni iz enega kosa vse do centra - tako je odvajanje toplote dosti  boljše  

ELEKTRONSKA GRUPA ima možnost nastavitve kje nam "vrže v veliko šajbo" - torej lahko nastavimo ko smo preko polovice kasete; prednji menjalnik avtomatsko prestavi na večji verižnik.

To je samo na kratko


vir slik: Facebook - GlobalCycling Network                         

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…