Preskoči na glavno vsebino

SPECIALIZED vs CAFE ROUBAIX

UPDATE! 

Zadeva se je na koncu odvila v prid lastnika trgovine  - pritisk publike na socialnih omrežjih je bil velik in SPECIALIZED se je opravičil lastniku.
Sam "šefe"  Mike Sinyard je prišel na "klepet".

VIDEO naložen na FACEBOOK   KLIK!

SPECIALIZED je dobil lepo lekcijo, da se ne morejo iti "ko je jači" ampak so pri kolesarkih poslih prvi kupci in bistvo vsega - KOLESARJENJE

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zadnje dni je po internetu zaslediti veliko nasprotovanj v primeru SPECIALIZED proti trgovini Cafe ROUBAIX  - članek, ki je hitro zaokrožil po medmrežju KLIK!


Težava je, ker Kanadska kolesarska trgovina prodaja obročnike pod imenom CAFE ROUBAIX. SPECIALIZED je zahteval od lastnika trgovine naj ime umakne oz spremeni sicer ga bodo tožili. Koliko možnosti ima mali človek proti gigantom je jasno.

Ta poteza je SPECIALIZED pahnila v izredbno slabo luč arogantnega monopolista, ki brez usmiljenja tolče po malih.

Kako si lahko nekdo lasti neko besedo? Vse očitno leži v lastništvu imena in pri velikem "S" odgovarjajo, da je to poteza zaradi zaščite imena.
Vendar ime ROUBAIX ne vsebuje samo omenjena trgovina.  FUJI ima tip cestnega dirkalnika in očitno so imeli dovolj finančnih sredstev, da so se "zmenili" za uporabo.

 Ime je SPECIALIZED registriral leta 2007 - označuje pa Francosko mesto, ki slovi po eni najtežjih kolesarskih preizkušenj.
ROUBAIX se imenuje tudi blago uporabljeno za kolesarske drese KLIK!
Tubularji Veloflex KLIK!  itd...

Ogromno nasprotovanje opazno na socialnih omrežjih (Twiter, Facebook, forumi...) jasno kaže, da kolesarska industrija ne bi smela biti "Wall Street" ; ampak temeljiti na samem kolesarstvu.

Vendar je denar sveta vladar in tudi tu se ve kdo bo zmagovalec kljub možnemu upadu prodaje SPECIALIZED koles in opreme.
Ustanovljena je tudi fundacija za rešitev torgovine COFE ROUBAIX - potrebujejo 150.000$KLIK!

Kako se bo vse odvilo bo pokazal čas. Je pa defenitivno trgovina, ki je bila prej povsem neznana dobila vsaj odlično reklamo širom sveta!

Podobna zadeva se je odvila leta 2010, ko je TREK tožil vinarsko podjetje TREK Winery zaradi "ukradene" besede. Niso pa imeli nič proti proti filmu "STAR TREK" 


Lp
Gregor






Komentarji

  1. Kavi, imena se ne patentira, registrira se blagovno znamko.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas