Preskoči na glavno vsebino

Parlee ESX Aero






















Pri nas je ime  PARLEE zelo malo znano. Gre za podjetje, ki izdeluje okvirje po naročilu in sodijo med najkvalitetnejše izdelke na trgu.

Že nekaj časa nazaj so sodelovali v projektu Toyota Prius - aerodinamični cestak, ki se ga je upravljala preko elektronike za branje možganskih impulzov.

Ker je do sedaj PARLEE okvirje sestavljal oz okroglih cevi niso veljali za "aero".
Pred kratkim so pa predstavili novo razvitega ESX Aero

Poteza z ponujenim "aero" cestakom se zdi logična glede na konkurenco. Je pa zaradi masivnejših cevi teža višja.  Ubrali so svojo obliko cevi, ki je arodinamična a ne izgubi na togosti glede na okroglo obliko.

Okvir tehta okoli 950g - za set z vilico in sedežno oporo bo potrebno odšteti okoli 4500EUR


Oblika okvirja je testirana skupaj z bidonom - zato je sam okvir brez nameščenega bidona manj aerodinamičen




Prednja vilica ima kljub testiranjem s skrito zavoro v vilici zaovre zunaj - vendar so nove zavore EE Cycles tako kompaktne, da očitno ne predstavljajo večjega zračnega upora. Iz vidika servisiranja ali nastavljanja je to velika prednost

Celotna podesežna cev ima spredaj klasičen profil "airfoil", ki pa se zadaj konča odsekano (podobno kot Scott Foil) - vendar so ga tu še vbočili in dobili enako togost kot jo nudi okrogla cev





Zavore EE Cycles - zelo lahke in z veliko zaviralno močjo. Na novi ESX so namestili prototip "direct mount"




vir slik:
bikerumor.com
facebook.com
weightwwenies forum
bespokecycling.com


Lp
Gregor




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…