Pri nas je ime PARLEE zelo malo znano. Gre za podjetje, ki izdeluje okvirje po naročilu in sodijo med najkvalitetnejše izdelke na trgu.
Že nekaj časa nazaj so sodelovali v projektu Toyota Prius - aerodinamični cestak, ki se ga je upravljala preko elektronike za branje možganskih impulzov.
Ker je do sedaj PARLEE okvirje sestavljal oz okroglih cevi niso veljali za "aero".
Pred kratkim so pa predstavili novo razvitega ESX Aero
Poteza z ponujenim "aero" cestakom se zdi logična glede na konkurenco. Je pa zaradi masivnejših cevi teža višja. Ubrali so svojo obliko cevi, ki je arodinamična a ne izgubi na togosti glede na okroglo obliko.
Okvir tehta okoli 950g - za set z vilico in sedežno oporo bo potrebno odšteti okoli 4500EUR
Oblika okvirja je testirana skupaj z bidonom - zato je sam okvir brez nameščenega bidona manj aerodinamičen |
Celotna podesežna cev ima spredaj klasičen profil "airfoil", ki pa se zadaj konča odsekano (podobno kot Scott Foil) - vendar so ga tu še vbočili in dobili enako togost kot jo nudi okrogla cev |
Zavore EE Cycles - zelo lahke in z veliko zaviralno močjo. Na novi ESX so namestili prototip "direct mount" |
vir slik:
bikerumor.com
facebook.com
weightwwenies forum
bespokecycling.com
Lp
Gregor
Komentarji
Objavite komentar