Preskoči na glavno vsebino

INTERBIKE 2013 - FALCO - V

FALCO - ime izhaja iz angleškega imena za ujedo "Peregrine FALCON", ki pri lovu na svoj plen doseže tudi hitrosti čez 380km/h!

Lastnik znamke Benny je navdušenec za high tech  novitete in obenem kolesar.
FALCO-BIKES ima v ponudbi že klasičen cestni okvir iz karbonskih vlaken (svoj kalup!) ter titanov okvir, ki pa je tudi razstavljiv.

Na sejmu INTERBIKE so prikazali plod dela katerega cilj je bil en sam in edini - izdelati najbolj aerodinamičen cestni okvir!
Pravilnik UCI so vrgli v setnjak ter se držali nasvetov raznih "štručkotov" iz področja aerodinamike.

Po okoli 1700urah vloženega dela, testiranj, simulacij je nastal okvir FALCO-V

Ciljajo predvsem na triatlonske dirke - IRONMAN itd ...






Gre za že viden "softride" deisgn  - NACA 6 profil je povzet po vojaških letalih F-15 in F-22

Menda naj bi sam okvir z vilico-sedežno oporo-krmilnim cockpitom prihranil kar 25W energije glede na sedanje vrhunske okvirje - in celo do 40W glede na povprečne TT okvirje

Bočni presek glede na sedanji No1 Cervelo P-5
vir: http://www.falcobike.com/ttwhitepaper.pdf

Tak prihranek pomeni na razdalji 40km pri hitrosti 50km/h 1-2min hitrejšo vožnjo! (kar malo preveč optimistično za moje pojme)

Teža samega okvirja je okoli 1900g - toda ker to ni dirkalnik za premagovanje prelazov teža niti ni tako pomembna.

Kogar zanima detaljna teorija novega okvirja FALCO-V naj si pregleda dokumetacijo in razloženo študijo na KLIK!


 vir slik: SLOWTWICH.COM in FACEBOOK.COM 

(za večje slike KLIK! nanje)










Vložen in pravilno konstruiran bidon je del oblike, ki zagotavlja nizek aerodinamični koeficient.

Klasičen okvir in klasičen bidon - vidno je turbulentna okolica in s tem povečan zračni upor
vir: http://www.falcobike.com/ttwhitepaper.pdf 

Oblika okvirja, ki je konstruirana tako, da je del njega tudi primerno oblikovan bidon - vidno je dosti manj turbulenc in s tem nižji zračni upor glede na zgornji primer


Zadnji del (od gonilke dalje) deluje kot celota z diskom pri vodenju zračnih tokov



Prednji del, ki je integrirana vilica zaradi majhnega odklona pri zavijanju ne potrebuje debeline da bi idealno usmerjal zračni tok.




Vsekakor je znamka oz podjetje FALCO svežina - lastnik je zagrizen kolesar in predvsem ljubitelj visoke tehnologije in novih pristopov. Imjo svoj razvoj, kalupe ....

Povzava za FALCO-BIKES


Lp
Gregor






Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas