Preskoči na glavno vsebino

ALPE by A. Jagodic - "TUDI ŽENSKE SMO SE BORILE"

Ta vikend se je odvil pri nas eden najlepših in najtežjih kolesarskih maratonov

Med ženskami je bila najboljša Andreja JAGODIC, ki je celoten potek maratona/dirke strnila v spodnjem povzetku:

--------------------------------------------------------------------








»Tudi ženske smo se borile« - Maraton Alpe 2013

Eden od mojih ciljev v letošnji sezoni je bil tudi Maraton Alpe. Glede na to, da mi gre ravnina precej bolje od nog kot klanci, mi je ta cilj predstavljal večji izziv. Toda, če pravočasno postaviš svoje cilje, če je volja dovolj močna in če energijo usmeriš nanj … potem te prej ko slej mora čakati tudi veselje.
Na štartu so bila tudi vsa nabrušena dekleta, zelo dobre "klančarke". Iskreno povedano, vedela sem da slaba nisem, da sem napredovala tudi v vožnji na klanec, ciljala sem na stopničke in verjela sem vase, pa vseeno si nisem drznila pomisliti na zmago. Ampak v življenju je tako, da se ti mora na takih težkih in dolgih dirkah marsikaj poklopiti in tokrat se je poklopilo meni.

Končno sem enkrat začela tekmo iz prvega boksa. Vedno sem bila poslušna, na Franji in drugih tekmah sem vedno štartala nekje zadaj, kamor naj bi spadala. Tokrat sem bila spredaj in to je ogromna prednost. Ni ti treba loviti, ni ti treba kar naprej zavirati in pospeševati. S prvo grupo sem prišla do Jezerskega, potem pa se je veriga počasi začela trgati. Špela mi je malo ušla na Jezerskem vrhu, tam sem vzela bidon ter »stopila« na pedala. Vedela sem, da lahko marsikoga ulovim na spustu. In res, zapodila sem se navzdol, mimo je priletel kolesar, prijela sem ga in polovila kar nekaj fantov in prehitela tudi Špelo. Pavlič je strm, zelo strm, to pa zame ne predstavlja prednosti. Zato sem želela biti prva spodaj, da pridobim čimveč časa. 
 Na Pavliča začnem prva. Špela in Valentina me prehitita, vendar pa je spust iz Pavliča spet bil na moji strani. Ujela sem Valentino in še enega fanta ter jima priključila. Kar hitro smo ujeli tudi grupo s Špelo. Sedaj smo bile vse lepo na kupčku. 





Vedela sem, da bo Črnivec odločilen, tako na vzponu kot na spustu. Prav tako sem se zavedala, da je Špela na klanec močna in me bo najbrž na vzponu prehitela, zato sem ji želela toliko slediti da jo mogoče spet ujamem na spustu. Na klanec se Špela res počasi odpelje, tudi Valentina, vendar slednjo kmalu dohitim in prehitim. Špelo želim imeti na očeh, ne sme mi pobegniti predaleč. Stopim na noge, vem da moram zdaj iztisniti vse iz sebe. Na vrhu se zapodim za enim fantom, ujameva še eno grupo in jo šibamo proti cilju. Ko zapeljem preko preproge slišim: »ZMAGAAAA!«.  Kmalu za menoj Špela s krvavim obrazom. Oh ne! Padec! Žal mi je zanjo. Dekleta smo res borbena in damo vse od sebe, se borimo za čimboljši rezultat, pa vendarle smo tudi kolegice in prijateljice. Nobenega padca ni lepo videti, ko pa se to zgodi enemu drobnemu dekletu, pa še toliko manj. Ampak, padci so del življenja in tudi del kolesarstva. Dokler se poberemo in gremo dalje lahko vedno stopimo tudi stopničko višje. In mislim, da to Špela dobro ve.



vir: Facebook - MARATON ALPE
1. ANDREJA JAGODIC (ŠD Bam.bi)    2. ŠPELA ŠKRAJNAR (Genesha Team) 3. VALENTINA REBEC

Res sem vesela zmage. Priznam da sem dala vse od sebe, da sem se borila od samega štarta do cilja, da nisem prav nič lenarila, da sem ogromno pridobila na spustih…da sem dirkala z glavo! In to z najbolšimi obroči kar sem jih kdaj vozila. Njihova lahkotnost ti prihrani moč, njihova odzivnost je na klancih fenomenalna, spusti pa so z velikim zaupanjem vanje hitrejši!

Hvala Kavi(tec)!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trasa MARATONA ALPE je bila odličen teren za preizkus novih komponent - zahtevni vzponi - strmi spusti - slabe ceste:

Andreja je vozila na testnem setu AC-220(KLIK!)
CT-600W (KLIK!) so ječale pod watti 3.uvrščenega M. Lovšeta
Sam sem imel nov set H + SON Archetype na BARTIME pestih(KLIK!)


Lp
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas