Preskoči na glavno vsebino

CT - 600 after 2000km

Lansko leto sestavljen set CT-600 je prišel na pregled.

Za seboj ima več kot 2000km nič kaj pazljive vožnje in obrabljen tubular Continantal Sprinter.

Specifikacije:

obroč: 60mm tubular 
napere: Sapim CX Ray - 16 spredaj - 20 zadaj
pesta: Bitex
teža seta: 1280g







Po hitrem pregledu je "wheelset" kot nov (razen zavorne površine, ki je sedaj lepo utečena)

Nateznost se je glede na nov "wheelset" podala minimalno in je še vedno skoraj popolna. 

Graf nateznosti prikazuje spodnja slika. Novejši program je že namenjen tenziometru kot je WHEEL FANATYK tensiometer (izboljšana verzija FSAjevega). In po praktičnih izkušnjah je ta tenziometer resnično super zadevica, ki poda enak rezultat v več meritvah ter hkrati izniči vse nepravilnosti v obliki napere.

Za povečavo KLIK! na sliko

Graf nateznosti naper na zadnjem obročniku CT-600 po prevoženih 2000km. Zeleni krog predstavlja napere na DS (stran kjer je kaseta); modri krog so napere na NDS levi strani, ki služijo da je obročnik v centru.
Idealna nateznost naper na DS je cca 120kg - odstopanja med posameznimi naperami so minimalna tudi po nekaj 1000km na cestah. To je pokazatelj, da je bil "wheelset" sestavljen dobro in bo še naprej odlično služil lastniku. 





LP
Gregor

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor