Preskoči na glavno vsebino

KaviTec WHEELS: 29er MTB ZTR Crest

Stans No Tubes je zelo priljubljen na MTB sceni.

Tokrat so obroči ZTR CREST za 29er MTB sestavljeni na pestih NOVATEC z naperami Sapim Laser.

Ker je za tovrstne obroče predpisana največja nateznost 90kg-100kg - samo sestavljanje zahteva večjo pozornost na usklajenost nateznosti.

KLIK na slike za povečavo!







Kljub nizki nateznosti je tak set dovolj tog za težo 85kg ali celo 90kg.

Sestavljen set je prišel pod magično mejo 1,5kg - bolj natančno 1492g (brez zapenjalcev)

Lp
Gregor


Komentarji

  1. Dear Gregor
    hello,
    I find your blog very interesting because I found a lot of important information about the tensioning and assembling bicycle wheels, also on the effect of inflating the tires on spoke tension.
    Can you help me with some information about the correct tension of the spokes, wheels for mtb, my configuration: with ztr crest 29er rims and hubs novatec d712sb and d711sb with spokes dt swiss revolution and pro lock alloy nipless.
    That amount would be right for tensioning the spokes of the front and rear wheels?, as each side of each wheel.?
    My best wishes
    Maickol

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello Maickol. I am glad you like articles
    NoTubes Crest has max spoke tension around 110kg.
    So on rear DS tension spokes to 110kg, front on disc side 90-100kg will be OK.
    Other side tension will be as much as you need to center rim.
    If you are using ParkTool tensiometer - my experience is that tensiometer shows to low tension. It will be good to callibrate tensiometer if you have chance.

    if you have 32/32 spokes go with 3 cross all sides. Lubricate threads so spokes dont twist.

    Good luck with building
    Gregor

    OdgovoriIzbriši
  3. EDIT: ParkToll show to high tension.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello Gregor, thank you very much for your answer, I'll take into account your recommendation about the tensiometer of park tools for I have purchased one so..
    With relation to their experience about these rims, you will be durable tension strength of 110 kg.? as in the tension strengt specification is 95 kgf, I do not know if it is the average between the two sides .

    Best regards
    Maickol

    link from the specification:
    http://www.notubes.com/literature/ztr_rim_specifications.pdf

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello Maickol
    As i remember when i built CRESTs it was 100kg. With tire pressure tension drops around 10-15%. So you can go with 100kg maximum tension . This is tension on rear DS side . YOu can go with max tension on front DISC side too.
    Regards
    Gregor

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas