Preskoči na glavno vsebino

FACTOR - One & O2



Lahko bi rekli, da so pri FACTOR BIKES ubrali obratno pot - spomnimo se njihovega superkolesa FACTOR 001 iz leta 2009 -hidravlične disk zavore njihovim merilcem moči v rangu točnosti 0,1%, vgrajenimi senzorji v okvirju - ter ceno okoli 35.000EUR


Factor 001 Build from Factor on Vimeo.


Sledil je FACTOR VIS VIRES KLIK! - sam okvir je zaradi razcepljenega prednjega konca ter spodnje cevi izredno tog in ima zelo nizek zračni upor. Vendar okvir ni ustrezal UCI pravilniku in letos so za ekipo ONE PRO CYCLING naredili dva modela - ONE in O2.



FACTOR ONE:



- sodi v kategorijo najboljaerdinamičnih cestnih dirkalnikov (konkurenca KLIK! )
- integrirana vilica in krmilo, zadnja zavora je skrita pod gonilno sredino, razceplejna spodnja cev okvirja 
- teža cestnega dirkalnika opremeljenega z SHIMANO Di2 in obtročniki višine 80mm  je okoli 7,4kg
- cena tako opremljenega kolesa okoli 10.000EUR - izvedba z klasično vilico in brez integriranega krmila okoli 7.650EUR











FACTOR O2:



- klasična zasnova cesntega okvirja, ki bo imel možnost disk zavor
- teža kolesa s srednje profilnimi obročniki in SHIMANO Di2 "grupo" je okoli 6,9kg
- cena kompletnega kolesa O2 od 7.650EUR-9.000EUR






FACTOR bo imel tudi triatlonski okvir  (ne bo ustrezal UCI pravilniku) - več o njem bo znano čez nekaj mesecev.

Lp
Gregor


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…