Preskoči na glavno vsebino

SP amatersko prvenstvo skozi oči zmagovalke LAURE ŠIMENC


Copyright: All rights reserved/ Slike so avtorsko zaščitene
Foto: Vidic Igor

Povzetek SP kot ga je doživela zmagovalka  LAURA ŠIMENC

 Dan D letošnje sezone sem si vzela čim bolj sproščeno – kot navadno cestno tekmo. Svoje želje sem bolj kot ne potlačila v ozadje, sotekmovalk nisem poznala in skupni štart vseh žensk je pomenil boj do zadnjega diha.
 Izpred Kristalne palače sem štartala odločno a vendar previdno kajti cestna dirka je lahko loterija kljub previdnosti. Hranila sem moči in lovila zavetrje, vseeno pa poskušala voziti čim bolj v ospredju, zaradi možnosti padcev in zapletov. 
 Do Vrhnike ni bilo nikakršnih posebnosti, tempo je bil zelo zmeren in zaradi manjšega števila tekmovalk, ni bilo take gneče. Tudi na Vrhniški klanec nisem čutila nobene utrujenosti. Na spustu do Idrije smo dobro letele in skupina se je začela trgati, jaz pa sem brez problemov držala tempo z vodilnimi – bil je pravi užitek. Vožnja proti Cerknem in pride     »moj delček«. Že na začetku vzpona na Kladje sem čutila, da se noge lepo vrtijo ter brez večjega napora sledila skupinici prvih treh tekmovalk. Po polovici vzpona je italijanska tekmovalka šla malo naprej, ostale ji niso sledile, jaz pa sem tudi menila, da loviti nima smisla, čeprav sem čutila še kar dosti moči.  Na vzponu mi je šlo iz ovinka v ovinek bolje, veliko energije pa so vlivali tudi slovenski navijači, ki so bili zelo glasni in navdušeni vedno, ko so opazili dres slovenske reprezentance. Na vrhu Kladja sem prišla kot druga z 20 sekundnim zaostankom. Sledil je spust in do prvega zavoja sem že nadoknadila izgubljenih 20sekund.  Na koncu spusta je nastala skupinica ubežne četverice, ki smo delale hitre menjave, ampak nekako sem vedela, da je nekaj zasledovalk zelo blizu. Te so nas kmalu ujele in proti Loki se je podila skupina 15-ih kolegic, v kateri sva bili dve Slovenki - Ajda Opeka in jaz. Vožnja mi je bila v užitek vendar je bilo potrebno vnašati dovolj hrane in pijače. Okoli Škofje Loke je bilo nekaj skokov, ampak sem jih pokrila brez večjih težav. Z Ajdo, ki je zelo izkušena, sva se vmes malo pogovarjali in preštudirali konkurenco po kategorijah in kaj hitro smo se znašle v Ljubljani. Tam se mi je uspelo preriniti med prve tri v skupini. Sledi krožišče pri Žalah kjer sem se malo uštela tako me je nekaj tekmovalk prehitelo, nato pa okoli ovinka, vidim cilj v BTCju- sedaj bo pa treba posprintati! Pospešila sem po desni strani, kjer se je napravila luknja. Ćez ciljno črto, na levi vidim Italjanko, ki sem jo prehitela za manj kot pol kolesa. Zdelo se mi je, da sem zmagala, ampak zaradi adrenalina in hitrosti odvijanja dogodkov nisem bila čisto prepričana. Čez nekaj minut je moje želje in domneve potrdil tudi komentator in zgodilo se je skoraj neverjetno!   V letu, ko sem odpeljala svojo prvo cestno dirko in začela tekmovati v pokalu Slovenije; v letu ko sem se komaj naučila sprintati, tako da primem krmilo spodaj, ko se še vedno ne znam voziti brez rok; sem postala svetovna prvakinja v cestni dirki do 34 let, vsa tekma pa mi je bila v velik užitek. Vesela sem, da sem članica kluba KD Alpe, ki je sdaj ponosen name prav tako vsi moji domači. Seveda so nekaj malega prispevale visokoprofilne in lahke »feltne« Kavitec, ki sem jih vozila na SP.

LP
Laura
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Za to priložnost smo naredili nekaj fotografij (last ŠPICE ŠPORT Kamnik):

KLIK! na sliko za povečavo

Copyright: All rights reserved/ Slike so avtorsko zaščitene
Foto: Vidic Igor

Copyright: All rights reserved/ Slike so avtorsko zaščitene
Foto: Vidic Igor

Copyright: All rights reserved/ Slike so avtorsko zaščitene
Foto: Vidic Igor

LP
Gregor





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas