Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj
Živjo!
OdgovoriIzbrišiKoliko je pa cena vseh teh modelov?
Lp
Pozdravljen.
OdgovoriIzbrišiCene (Špica Šport Kamnik):
4.0T - 1399EUR
5.6T - 1449EUR
5.6C . 1499EUR
cene so za wheelset + usnjene zaščitne vreče + zavorne gumice + zapenjalci
Pri plačilu z gotovino je 5% popust
Lp
Gregor
H plus SON Archetype - cca 860 Eur
OdgovoriIzbrišivsi seti imajo keramično hibridne lezaje
Kakšne so pa teže?
OdgovoriIzbrišiAvtor je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišina linku je vse: http://kavitec.blogspot.com/2014/02/kavitec-wheelsets-40t-56t-56c.html
OdgovoriIzbriši