Preskoči na glavno vsebino

KaviTec GOLD edition wheelset - H plus SON Archetype & BARTIME



H PLUS SON ARCHETYPE je vrhunski cestni obroč, ki po masi (odzivnosti) parira bolj znanim Eurus/Shamal oz. Fulcrum R0 in R1 (teža obroča cca 470gramov)

Debelejši profil (24mm) zagotavlja okroglejšo obliko pnevmatike - to pomeni boljši oprijem v zavojih in zaradi širše stične ploskve pri nižjem tlaku enak kotalni upor. Zaradi nižjega tlaka v pnevmatikah je taka vožnja tudi udobnejša.

Pesta BARTIME ceramic veliko doprinesejo k togosti obročnikov. Prednje pesto ima dva; zadnje pesto pa kar pet hibridno keramičnih ležajev.

Vse skupaj drži nateznost naper Sapim CX-Ray, ki so ob aerodinamičnih srednje-profilnih obročih logična izbira.

Zlati detajli na pestih in naperah so iz čistega 23-karatnega zlata

Skoraj idealno za Valentinovo:)

Za večje slike KLIK! nanje

foto:Igor Vidic









Slike so zaščitene z avtorskimi pravicami (brez dovoljenja lastnika se jih ne sme kopirati ali kakorkoli drugače razmnoževati)

Set obročnikov bo v naslednjem tednu na ogled v trgovini ŠPICA -ŠPORT Kamnik


LP
Gregor



Komentarji

  1. Ali ni cisto zlato 24 karatno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Drugace pa top izdelek, kaksna je cena?

    OdgovoriIzbriši
  3. Lahko bi napisal 24 in ne bi nihče posumil:) Cena seta je 805EUR oz. 725EUR pri plačilu z gotovino (10% popust) - v ŠPICA ŠPORT

    OdgovoriIzbriši
  4. koliko je pa cena brez zlatih dodatkov? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kolikšna je teža H plus SON Archetype & BARTIME seta obročev?

    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolikšna je teža H plus SON Archetype & BARTIME seta obročev?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…