Preskoči na glavno vsebino

WEEKEND - kajak Bohinj & XC Kamnik



Kamnik je bil zopet v zmanenju kolesarstva - tokrat so se pomerili v krosu z gorskimi kolesi.

Nekaj foto utrinkov iz dirke  (foto by ŠPICA ŠPORT Kamnik/Tolmin- za večje slike KLIK! nanje):












Včeraj pa smo izkoristili čudovit dan in  vodo v rajskem Bohinjskem jezeru.



Letos se je flota potovalnih kajakov povečala za boljšega in predvsem hitrejšega GUMUTEX SEAWAVE. Stari SOLAR S 410 je še vedno v "službi" a tokrat za tiste, ki želijo preizkusiti lepote tega športa.

Seawave se je izkazal za hitrejšega (okoli 15-20%) glede na Solar S410.
Stabilnost je enaka - nosilnost nekaj kg manj (250kg - SOlar S410 ima nosilnost 270kg).
Najvišja dosežena hitrost pri Seawavu je bila 9,8km/h - pri Solarju je malo nad 8km/h.
Potovalna hitros Seawava pa je z lahkoto okoli 7km/h ali več - podatki so za enega treniranega veslača.
Oba kajaka sta napihljiva in se jih zloži v vodoodbojno vrečo, ki jo imamo na kajaku za shranjevanje prtljage. Zložena lahko nosimo kot nahrbtnik volumna 150L (SOLAR) oz 170L (SEAWAVE).
Iz nule do napihnjenega in sestavljenega kajaka potrebujemo okoli 10-15min.
 Seawave ima tudi možnost krovnice z aluminijastimi prečkami, ki se jih mora uporabljati tudi brez krovnice. Prečke kajaku naredijo končno obliko in čoln se vozi res fenomenalno! Lepše drsi ko prenehamo veslati - zaradi bolj koničastega profila pa mora tudi bolj rezati valove; kar bom lahko preizkusil v začetku Avgusta po Kornatih.

v ospredju kajaka SEAWAVE - zadaj stari SOLAR S410 - vrhuski izdelki češkega podjetja GUMUTEX
Kdor želi preizkusiti Solarja  - eden je trenutno na voljo.

Nekaj fotoutrinkov (za večje slike KLIK! nanje):





















Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit

KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo.




Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC:










OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu.

ZAKAJ?
-so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto)
-prenašajo velike obremenitve
-so gibajoča masa


Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe?

-vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR)
-za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...)
-kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...)
-okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...)


V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular.

Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico)
Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč).




Material za izdelavo obročev mora biti lahek in močan. Zato sta v uporabi a…