Preskoči na glavno vsebino

Pa je mimo ...FRANJA!!!



Moj povzetek "maratona Franja":

Plan: ker sem dobil nov dres Špice Šport popisan z novimi logotipi sem moral uloviti čimveč fotoobjektivov -in upati da se ne zapletem v padec. Rezultat je povsem postranskega pomena

- na srečo dobim pomoč pri dostavi bidonov na Kladjah by KD ALPE ( hvala!!!)
- štart po kategorijah je pomenil manjši riziko pri debilni vožnji skozi sesuto cestovje LJ
- na Vrhniškem klancu se nekako znajdem na čelu in proti koncu klanca priklopim na izgled nevarnemu italjanu (obenem mi crkne edini inštrument na dirkalniku - števec z km/h in štoparico)
- kmalu smo grupico, ki se oddalji od glavine
---pičimo skozi Logatec

....pičimo grupa cca 6? ...iz avta povejo da nas en lovi in imamo cca 1min prednosti (malo zmanjšamo tempo)
-"lovec" nas dohiti Primož Porenta (na koncu 3.)
- takrat se začne pravo delo...lepo sodelujemo v smenah
-ulovimo prva ubežnika Komac Uroša in italjana (ki je bil na koncu 2.)
-prvi italjan (tavisok) noče dajat smen (nekaj kaže da je utrujen ali pač)---sledi moje piz..enje  in tip začne sodelovat
-spusti proti Idriji v taki grupici so poezija in prvič na resni dirki občutim prednost debelejših pnevmatik GP 4000S 25mm, ko se zalaga hitre zavoje -obročniki so bili prav tako širši profil Kavitec 5.6C (klinčer)
-nekaj naprej imamo blizu 2min prednosti (povejo iz avta)
- lovita nas dva iz grupe (pred tema dvema imamo 2 min) - ter še en vmes
-ta en vmes nas kmalu dohiti - sam zmagovalec letošnje Franje-italjan majhen nabit in vlekel je dobro (samo za takim nimaš nekega zavetrja)
- grupica nekako ne leti več kot prej ker zmanjka motivacije ...spet malo bentim in zadeve stečejo :)
-jem gele in pijem drugi bidon (prvi je prazen)
-bliža se vzpon na Kladje
-imamo dobri 2min prednosti
-vedel sem da na vzponu nimam za pet dek proti ostalim v grupi zato se že na začetku poslovim
-kalvarija na Kladje (nekaj čez 22min se mi zdi) - proti vrhu me dohitita Blaž Bonča (TUŠMOBIL) in italjan?
-na vrhu Luka P. iz KD ALPE poda dva sveža polna bidona (THX!)
- sledi jalovi solo spust iz Kladij
-na koncu spusta me dohiti nekaj zelenega - Matej Lovše
-dodatna motivacija da bi ujela ubežnike v čelni veter-samo mene so krči že pipali in vedel sem da bo naprej še večji suffer
- počasi naju dohiti grupica cca 10? (sami kandidati za zmago)
-čimbolj se poskušam "šlepati" in vsak višinski meter mi hočejo mišice "zatrokirat v krčih)
-v grupi tudi Simon Novak , ki mi da prijateljski nasvet: Zdej pa pij pij pij in jej tut če bruhš-zdej je pomembn (bi pil če bi imel :)
-Škofja Loka vzponček proti Petrolu- krči in adijo grupa
...valjanje in čakanje na grupo zadaj ki me dohiti nekje na Zbiljah
-suffer na repu grupe do Lj (krči, demotivacija ker sem padel toliko nazaj, jeza...)
- v grupi vidim še Bončo, Komaca...v LJ smo spustili motivirane šprinterje (grupa cca 50ih) ter vsaj ovekovečili skupni prihod na cilj
-definitivno moja najtežja "dirka" v življenju - vendar sem vesel ker sem dirkal in ne taktiziral

Do letošnje Franje ne vem koliko km imam ...števec je velikokrat zatajil na MTB ga ne uporabljam :)
Na oko ...4.000? - večina "treningov" oz vožej niso bile daljše od 2h


foto: ANŽE ZDRAVEC

Pohvala organizatorjem - top prireditev kjer lahko hobi kolesarčki izkusimo malo pravega cestnega dirkanja (zaprte ceste, močna udeležba, spremstvo, navijači...)

Se mogoče vidimo na SP za Amaterje konec Avgusta







Lp
Gregor




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora.

Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima".

Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to.

Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje.
Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesarskih kompo…

KAVITEC 4.2AC by ŠPICA ŠPORT Kamnik

TRENUTNA ZALOGA SETOV 4.2AC


UPDATE 27-04-2015



KAVITEC 4.2AC(z trakom za prekritje lukenj) + zapenjalci
- 490eur (5% popust pri plačilu z gotovino)

UPDATE 29-01-2015!









Aero deep V - 42mm alu/clincher
Handbuilt and tensioned at highest standards in industry
Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross )
Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings
Weight (wheelset) - cca 1790-1840g
No weight limit
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik


Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev.
Pesta izdeluje tovarna Novatec, ki je v zadnjih nekaj letih temeljito "doterala" svoje izdelke in je zato med boljšimi, ki nudi kvaliteten izdelek po ugodni ceni.

Vsi s…

Diski na cestakih - 2017

Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.

Pritisk proizvajalcev je prevelik  (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).


Poškodbe (ureznina):


Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)




Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:

- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti

T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"




PARLEE - prekirte čeljsti





Lp
Gregor