torek, 10. junij 2014

Pa je mimo ...FRANJA!!!



Moj povzetek "maratona Franja":

Plan: ker sem dobil nov dres Špice Šport popisan z novimi logotipi sem moral uloviti čimveč fotoobjektivov -in upati da se ne zapletem v padec. Rezultat je povsem postranskega pomena

- na srečo dobim pomoč pri dostavi bidonov na Kladjah by KD ALPE ( hvala!!!)
- štart po kategorijah je pomenil manjši riziko pri debilni vožnji skozi sesuto cestovje LJ
- na Vrhniškem klancu se nekako znajdem na čelu in proti koncu klanca priklopim na izgled nevarnemu italjanu (obenem mi crkne edini inštrument na dirkalniku - števec z km/h in štoparico)
- kmalu smo grupico, ki se oddalji od glavine
---pičimo skozi Logatec

....pičimo grupa cca 6? ...iz avta povejo da nas en lovi in imamo cca 1min prednosti (malo zmanjšamo tempo)
-"lovec" nas dohiti Primož Porenta (na koncu 3.)
- takrat se začne pravo delo...lepo sodelujemo v smenah
-ulovimo prva ubežnika Komac Uroša in italjana (ki je bil na koncu 2.)
-prvi italjan (tavisok) noče dajat smen (nekaj kaže da je utrujen ali pač)---sledi moje piz..enje  in tip začne sodelovat
-spusti proti Idriji v taki grupici so poezija in prvič na resni dirki občutim prednost debelejših pnevmatik GP 4000S 25mm, ko se zalaga hitre zavoje -obročniki so bili prav tako širši profil Kavitec 5.6C (klinčer)
-nekaj naprej imamo blizu 2min prednosti (povejo iz avta)
- lovita nas dva iz grupe (pred tema dvema imamo 2 min) - ter še en vmes
-ta en vmes nas kmalu dohiti - sam zmagovalec letošnje Franje-italjan majhen nabit in vlekel je dobro (samo za takim nimaš nekega zavetrja)
- grupica nekako ne leti več kot prej ker zmanjka motivacije ...spet malo bentim in zadeve stečejo :)
-jem gele in pijem drugi bidon (prvi je prazen)
-bliža se vzpon na Kladje
-imamo dobri 2min prednosti
-vedel sem da na vzponu nimam za pet dek proti ostalim v grupi zato se že na začetku poslovim
-kalvarija na Kladje (nekaj čez 22min se mi zdi) - proti vrhu me dohitita Blaž Bonča (TUŠMOBIL) in italjan?
-na vrhu Luka P. iz KD ALPE poda dva sveža polna bidona (THX!)
- sledi jalovi solo spust iz Kladij
-na koncu spusta me dohiti nekaj zelenega - Matej Lovše
-dodatna motivacija da bi ujela ubežnike v čelni veter-samo mene so krči že pipali in vedel sem da bo naprej še večji suffer
- počasi naju dohiti grupica cca 10? (sami kandidati za zmago)
-čimbolj se poskušam "šlepati" in vsak višinski meter mi hočejo mišice "zatrokirat v krčih)
-v grupi tudi Simon Novak , ki mi da prijateljski nasvet: Zdej pa pij pij pij in jej tut če bruhš-zdej je pomembn (bi pil če bi imel :)
-Škofja Loka vzponček proti Petrolu- krči in adijo grupa
...valjanje in čakanje na grupo zadaj ki me dohiti nekje na Zbiljah
-suffer na repu grupe do Lj (krči, demotivacija ker sem padel toliko nazaj, jeza...)
- v grupi vidim še Bončo, Komaca...v LJ smo spustili motivirane šprinterje (grupa cca 50ih) ter vsaj ovekovečili skupni prihod na cilj
-definitivno moja najtežja "dirka" v življenju - vendar sem vesel ker sem dirkal in ne taktiziral

Do letošnje Franje ne vem koliko km imam ...števec je velikokrat zatajil na MTB ga ne uporabljam :)
Na oko ...4.000? - večina "treningov" oz vožej niso bile daljše od 2h


foto: ANŽE ZDRAVEC

Pohvala organizatorjem - top prireditev kjer lahko hobi kolesarčki izkusimo malo pravega cestnega dirkanja (zaprte ceste, močna udeležba, spremstvo, navijači...)

Se mogoče vidimo na SP za Amaterje konec Avgusta







Lp
Gregor




Ni komentarjev:

Objavite komentar