Preskoči na glavno vsebino

ENVE Smart 3.4 carbon clincher



O novih oblikah karbonskih obročev je bilo že napisanega KLIK!

ENVE je imel od lanskega leta v ponudbi "Smart" obroče le za tubularje. Letos bodo vso serijo naredili tudi za vsakadnjo vožnjo na "klinčerjih".

Nova oblika "debelih" obročev je bolj aerodinamična in stabilnejša pri zračnih tokovih iz različnih smeri.
Se je pa teža samega obroča zvišala. 
Novi set bo imel z pestami Dt  swiss 240 težo dobrih 1400g (govora je o klinčerjih).

ENVE je testiral oblike obročev okoli cestnih okvirjev; tako so zajeli veliko podatkov iz realnega sveta (niso testirali samo obročev).


Obroč ENVE Smart 3.4 C

- prednji ima širino kar 26mm in je visok 35mm, zdnji obroč ima širino 24mm in višino 45mm.
- teža prednjega obroča: 435g ; teža zadnjega obroča: 450g
- število naper spredaj/zadaj: 20/24 (notranji nipli)

Glede podatkov aerodinamike na bi bila podobna kot pri obročih "V" oblike višine 50-60mm.
A z manjšo višino so skoraj neobčutljivi na bočne sunke vetra.
Pri prednjem obroču so hoteli čimboljšo stabilnost in dobro aerodinamiko pri zračnih tokovih iz različnih vpadnih kotov.
Zadnji obroč, ki je že v usmerjenem in premešanem toku zraka ne potrebuje aerodinamike za različne vpadne kote; zato je višji in ožji - take so razmere v relanem svetu.
Prednji obročnik
Zadnji obročnik

Postopek izdelave kompozita pri ENVE je tak, da so vlakna neprekinjena. S tem izdelek nima šibkih mest kjer so luknje in zagotavlja najnižjo težo ob največi moči.
 Luknje za napere so narejene že v kalupih in jih ne vrtajo. S tem imajo obroči največjo nateznost naper na trgu in je malo možnosti, da bo niple potegnilo skozi luknjo. Omeniti velja, da z ENVE zmagujejo tudi na "downhill sceni" (za spuste uporabljajo njihove karbonske obroče).

Cena enega obroča ENVE Smart 3.4 clincher je okoli 800EUR.

Za set sestavljen z DT Aerolite naperami in pestami DT 240 pa je potrebno odšteti okoli 2400EUR. Lahko pa vzamemo še lažje in dražje pesta, ki ustrezno zvišajo ceno.


LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...