...we build customized wheelsets....You just ride them!
Preišči ta spletni dnevnik
Specialized TURBO- električno vozilo v obliki kolesa
Z velikim izboljšanjem akumulatorjev, krmilne elektronike in elektromotorjev v zadnjih letih se električna energija uporablja tudi za pogon vozil. Avtomobilska industrija šele zdaj vidno vlaga v še bolj zmogljive komponente (čeprav so imeli učinkovite prototipe že kar nekaj let nazaj so zaradi monopola naftnih gigantov zadeve potihnile).
Kolesa gnana na elektromotorje imajo bolj malo skupnega z pravim kolesarstvom; saj je bistvo kolesarstva zdravo in zmogljivo človeško telo.
Specialized je predstavil po njihovih besedah najhitrejše električno gnano "kolo". Pravijo, da so ga razvijali 3 leta - (gotovo imajo le malo inžinirjev v oddelku za tovrstno sekcijo).
Pogonski elektromotor je pesto zadnjega obročnika - direktni pogon. Ima pa tudi možnost klasičnega pogona "z nogami" preko gonilke in verige na zadnjo 10 redno kaseto. Za prestavljane poskrbi SRAMov menjalnik.
Srce pogona je poleg elektromotorja tudi zmogljiv LiIon akumulator, ki zmore 342Wh.
Moč elektromotorja je 250W kar nj bi zadoščalo za hitrost 45km/h (?)
Specialized TURBO electirc
Oblikovno mogoče eden najlepših električnih "koles"
Stanje pogonskega akumulatorja prikazujejo LED indikatorji. Malo višje je priključek za polnjenje akumulatorja
Ogromen in zmgoljiv LiIon akumulator shranjen v aluminijasti cevi okvirja
Elektro motor je zadnje pesto (na zunanjem delu, ki je vrteč s stalnimi magneti). Za "nožni" pogon je na voljo 10 prestav in menjalnik SRAM
Za zaviranje so namestili hidravlične zavore MAGURA. Ko zaviramo se energija iz "nožnega" pogona shrani v akumulator (polnjenje)
Aluminijasta vilica in disk hidravlične zavore
Rdeča krmilna gumba za "gas" imata brezžično povezavo z krmiljem elektromotorja. Nižje sta zavorna in prestavna ročica
Vgrajen računalnik prikazuje osnovne kolesarke funkcije
Vgrajene LED svetilke - in seveda registracijska tablica
V Aprilu bodo na Evropsko tržišče poslali 50 testnih Turbov.
(V Angliji in ZDA je zaradi tako visoke končne hitrosti Turbo prepovedan oz. nelegalen)
Video
Zdaj se ne čuditi, če vas bo na ravninskem hitrostem treningu dohitel dedek oblečen v topel pulover in nedeljske hlače.
Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...
Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična". Podobne zas...
ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...
Komentarji
Objavite komentar