Preskoči na glavno vsebino

NeilPryde Bura SL - vstop v svet ultralahkih okvirjev

NeilPryde ni ravno poznano ime v širšem svetu cestnega kolesarstva.

Sprva so bila sumičenja, da prodajajo le "china" okvirje prelepljene s svojim logotipom. Očitno se je to izkazalo za napako; saj so podjetje z dobro finančno zalogo in na sejmu Taipei so predstavili njihov prototip BURA SL.



Gre za cestni okvir, ki sodi v kategorijo high-end izdelkov kot so: Cervalo California, BH Ultralight, Ruegamer Uberlight ...).
Skratka zelo lahek okvir odličnih voznih lastnosti.

Pred razstavnim okvirjem so naredili lažjega, ki pa ni bil za "realni svet". Predstavljeni prototipni okvir velikosti 56cm BURA SL tehta 740g.

NeilPryde BURA SL prototip. Lansiranje načrtujejo nekje septembra letos. Bo teža ostala enaka?


Zelo tanke podsedežne vilice in močne "oglate" spodnje, ki morajo biti čimbolj toge


Minimalizem - in tako se dobi res nizka teža (ob uporabi najnovejših tehnologij)


Prednji konec -krmilni del- naj bi bil zelo tog

veliko pozornost so namenili tudi togosti okoli gonilnega ležaja



Poznamo primer GURU Photon, ki so imeli podobnega aduta. Okoli njega je žal vse potihnilo. Upam, da pri NeilPryde ne bo tako.

Njihove okvirje bo vozilo PRO moštvo UnitedHealthcare KLIK!
 

vir:girodilento.com

---------------------------------------------------------------------------------

kmalu UPDTE novih Lightweight MEILENSTEIN obročev KLIK!

LP

Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...