Preskoči na glavno vsebino

GreenEdge slavi; Bole za las ob zmago!

GreenEdge premierno slavil na evropski dirkah!

Novoustanovljena Avstralska ekipa GreenEdge je zmagovalka uvodnega moštvenega kronometra na 47. kolesarski dirki od Tirenskaga do Jadranskega morja! Avstralci so na 16.9 km dolgi progi za 17 sekund ugnali ekipi RadioShack in Garmin Baracuda, ki sta imeli povsem identičen čas.
Modro majico vodilnega je oblekel Matthew Goss, ki je prvi prečkal ciljno črto. Na dirko nastopata tudi  Borut Božič in Kristjan Koren, slednji ni bil preveč zadovoljen z nastopom ekipe saj je Liquigas zasedel šele 16. mesto z 56 sekundami zaostanka. Astana je z petim mesto zadovoljila svoja pričakovanja.
V nadaljevanju dirke je pred kolesarji še šest zelo zanimivih etap. Za končno zmago se bodo verjetno udarili (lanskoletni zmagovalec) Cadel Evans,Vincenzo Nibali, Michaele Scarponi in Roman Kreuziger!


Boletu se je za las izmuznila prva letošnja zmaga!

V četrti nekoliko bolj razgibani 178 km dolgi etapi  na dirki Pariz -Nica je v zaključeni sprint prišlo približno 60 kolesarjev. Že prej so veliko dela opravili kolesarji Lampreja in Rabobanka ter polovili vse ubežnike. Na zadnjem gorskem cilju 3km do cilja je napadel Andreas Kloden, a je bil kolesar RadioShacka ujet 500 metrov do cilja. Grega Bole je prvi začel z šprintom, vendar mu je letošnjo premierno zmago na ciljni črti vzel Belgijec Gianni Meersman!
Jutri čaka kolesarje zelo strm zaključni vzpon na Mende! Majico vodilnega je zadržal Bradley Wiggins!

Za KaviTec: NOVAK Simon

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...