Preskoči na glavno vsebino

Trek DOMANE - udobno a hitro

UPDATE!

video:











Trekov najnovejši dirkalnik je namenjen čim bolj udobni vožnji po granitnih kockah sloveite dirke Paris Rubex. In na njem bo dirkal adut za zmago Fabian Cancellara.

Kaj je tako zanimivega na novem okvirju DOMANE?

Sistem ISO Speed - podsedežna cev prosto diha in s tem se manj tresljajev prenaša na sedež - s tem nič ne trpi togost okvirja

ISO SPEED
Podsedežna cev je ločena od zgornje; tako prosto "diha" in ne prenaša vseh tresljajev na sedež. Kjub temu je sedežna opora nastavljiva do 10cm. Podoben sistem smo videli pri okvirju VOLAGI.

VOLAGI okvir je plod Specializedovih uslužbencev (afera Slecialized)

Veliko časa so posvetili razvoju spodnje cevi in gonilnega dela. Po okoli treh letih so dobili zelo togo in lahko konstrukcijo.

Prednja vilica je  flexibilna in pobira tresljaje/udarce, ki jih zadaja hitra vožnja po granitnih kockah.

Trekovega DOMANE je tastiral Fabian Cancellara - če bo dovolj dober za enega najmočnejših kolesarjev kar jih je bilo...

S tem ko je kolesar bolj izoliran od tresljajev je tudi lega kolesa boljša - manjše poskakovanje. To pomeni boljši oprijem pnevmatik in hitrejšo vožnjo.

Za udobnost "cockpita" so poskrbeli z Bontragerjevim krmilom IsoZone, ki ima že vgrajene blažilce.


Notranja "inštalacija"

Okvir DOMANE ima vse bovdne speljane v notranjosti in pritrdilno mesto za akumulator pri uporabi električne "grupe". Pri prednjem verižniku je tudi mesto za pritrditev ščitnika verige pod njim pa 90mm široka gonilna os.
Teža okvirja Trek DOMANE je dobrih 1000g.

Kaj več si lahko ogledate na TREKovi strani


LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...