Preskoči na glavno vsebino

CERVELO P5 - v vetrovniku San Diego z atleti in inžinirji



Cervelo P-5 znano kot dosedaj najnaprednejše kolo iz vidika aerodinamike in tudi glede nastavitev pozicije.
Vzporedno z novim okvirjem so pri 3T naredili aerokrmilo ADURO in oporo v katero se skrijejo vsi bovdni; Magura pa je sestavila set hidravličnih zavor.
aerokrmilo ADURO 3T

Spodnji video predstavi triatlonko Sarah Pimpiano, ki je letos naredila življensko odločitev; saj je iz pisarniške službe prešla v vode profesionalne triatletinje. Kot pove v videu je razlika med amaterskim in  profesionalnim športom ogromna.

Sarah Pimpiano (bivša vsakodnevna uslužbenka):"Racing as an amateur was great! BUT this is a whole new level"

Balasz Csoke je doma iz sosednje Madžarske in je zmagal Ironman v Koreji ter se tudi kvalificiral na prestižni Ironman Hawaii.


Jakub Macel je zaposlen pri Cervelu in letos ima cilj kvalificirati se na Ironaman Kona.


Video:


Kolesarski del na Ironmanu je lahko dolg od 4 do 5ur in pri tako dolgi vožnji boljša oprema gotovo pride do izraza. Večina tekmovalk/cev imajo kolesa višjega ranga med katerimi pa so razlike minimalne. A če treniraš optimalno in na dirki izstisneš iz svojega telesa maksimalne performense tudi najboljša oprema dobi svoj smisel.

Še utrinek is inžinirskega oddelka kjer so razvijali P-5.


Izpostavljeni "bovdni" na kolesu naj bi imeli tudi do 40g zračnega upora (odvisno pri kateri hitrosti merimo).


Glede aerodinamičnih hidravličnih Magura zavor : kaj pa TriRig Omega KLIK! ?

Lp
Gregor

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...