Preskoči na glavno vsebino

CERVELO P-5


CERVELO z vsakim na novo razvitim izdelkom pomika meje napredka navzgor. To so  leta 2009 naredili z okvirjem P-4. Letos s cestnim dirkalnikom S-5. O težkopričakovanem njihovem najhitrejšem  izdelku pa že nekaj časa krožijo govorice, razne slike itd. Napisan je bil tudi članek o razvoju prototipa, ki ga lahko preberete tu: CERVELO - nastajanje prototipa.

Kaj se ve o mogoče najhitrejšem kolesu, ki je bilo kdajkoli izdelano za cestne vožnje ?

 Geometrija in velika možnost nastavitev bodo prijaznejši do voznika.
Naredili so dva tipa okvirjev; eden bo namenjen triatlonskim preizkušnjam kjer  ni pravilnika UCI (vemo, da pravilnik določa obliko cevi okvirja v razmerju 3:1 ali manj). Tako je ta okvir oblikovan optimalno aerodinamično - brez omejitev. Drugi bo po pravilniku UCI namenjen kronometerskim preizkušnjam - ta okvir bodo vozila tudi moštva katerih sponzor je Cervelo. Poleg dveh osnovnih tipov bodo še izvedbe okvirjev posebaj za "klasične grupe" z bovdni in pletenicami ter posebaj za električne "grupe" Duraace Di2 in Campagnolo EPS.
Prednje zavore bodo razvite v Cervelu in ne bodo povsem integrirane v vilico (kot smo videli pri CANYONU in AVANTI evo 2). Bo pa integracija na zelo visoki ravni. Za "klasične grupe" bodo bovdni gotovo potekali v notranjosti okvirja. Po pisanju v bikeradar.com naj bi cena za okvir z vilico, zavorami in sedežno oporo znašala okoli 4000eur. Ne ve se ali bo aerokrmilo ponudil Cervelo ali bodo to možnost prepustili posamezniku

Ko pogledamo Canyonv Concept SPEEDMAX  je težko narediti bolj "čist" oz aerodinamičen izdelek. Upam , da  CERVELO ne razočara na predstavitvi, ki je planirana 18. JANUARJA 2012 


UPDATE!

Pred kratkim sem izvedel koliko bo potrebno odštetki za prihajajoči  Cervelo P5.

Torej na voljo bo več izpeljank okvirja : UCI LEGALNA in UCI ILEGALNA. Obe izvedbi bosta posebaj narejeni za električni ali mehanski sistem.

Po besedah vira pa pa naj bi cene znašale:

Kompletno kolo P5 UCI Legalno Shimano Duraace oprema : 5700EUR
Kompletno kolo p5 UCI Ilegalno kolo (za triatlon) DUraace Di2 oprema: 9200EUR

In še cene samo za set okvirja:

Cervelo P5 okvir(set) UCI Legal : 4400EUR
Cervelo P5 okvir(set) UCI Ilegal (tri): 5900EUR

Pričakujejo, da bodo možne prve dobave okvirjev v Aprilu.


LP
Gregor

Komentarji

  1. Ko si že vse podatke tko lepo zbral, kakšnih uradnih fotografij še ni?

    p.s. ti še kej goniš al si v penzijonu :D
    LP Siko

    OdgovoriIzbriši
  2. Na panzijo čakam:) Spet bom začel. Sem imel poškodbo. Fotk pa še ni. Ko bodo bo objavljeno brez skrbi:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars

OBROČI / WHEELSETI 1.del

Obroč (feltne) so mogoče najpomembnejša komponenta na dirkalnem kolesu. ZAKAJ? -so zadnji člen pri prenosu moči na podlago (cesto) -prenašajo velike obremenitve -so gibajoča masa Kako torej izbrati najboljši obroč za naše potrebe? -vedeti moramo koliko smo pripravljeni odšteti zanje (100-5000EUR) -za kaj jih potrebujemo (vzponi, ravninske dirke, kriterij, vsakdanja vožnja...) -kakšen tip voznika smo (moč, teža, eksplozivnost,...) -okolje v katerem jih bomo vozili (vetrovna pokrajina, slabe ceste,...) V grobem se oborči delijo na poltubular (clincher) in tubular. Poltubular je najbolj razširjen zaradi lažjega in cenejšega vzdrževanja (ni problema zamenjati zračnico) Tubular se uporablaj bolj v dirkalnem svetu. V vseh pogledih se taki oborči bolje obnašajo kot poltubular. So pa dražji in bolj zahtevni za vzdrževanje (višja cena tubularjev in obvladovanje ročnih spretnosti pri montaži/limanju tubularja na obroč). Prerez clincher in tubular. Sile, ki deluj

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas