Preskoči na glavno vsebino

Canyon CONCEPT SPEEDMAX - UPDATE!

UPDATE!

Kakšen bo novi Concept SPEEDMAX v ekipi KATUSHA



vir: CANYON France
...............................................................................................................................................................

vir: ffffound.com

Na sejmu EUROBIKE je CANYON pokazal zametke njihovega najnovejšega kolesa za vožnjo na čas.



Kaj jih je vodilo pri izdelavi?

NAREDITI AERODINAMIČNO ČIMPOPOLNEJŠE KOLO

To pomeni, da je na tok zraka izpostavljene čim manj površine, ki bi povzročala zračni upor. 

Članek sem povzel po intervjuju iz  ITRIATHLON.DK in članku v BIKERADAR.COM.

Razvili so svoj integrirani sistem zavor v vilicah, ki so enako zmogljive kot sodobne "klasične" zavore.
 vir:  www.bikeradar.com
Po testiranjih so izbrali malo tanjše vilice, ki imajo konice ukrivljene. Integrirane zavore so skrite v vilicah. Integracija prednje zavore naj bi zmanjšala upor zraka, ki je enak 8W moči pri hitrosti 50km/h



 vir:  www.bikeradar.com
Upor predstavljajo samo zavorne gumice. Pri  (KLIK!) AVANTI EVO 2  in Treku  imajo podoben sistem.



 vir:  www.bikeradar.com
Čelni presek


 vir:  www.bikeradar.com
Pokrov zavor



Vzeli so po njihovih testih najprimernejšo obliko cevi "trident". Ta oblika pomeni tudi manjši upor pri zračnih tokovih iz različnih vpadnih kotov.
Na slikah je kolo s SRAM grupo, ki ima bovdne in pletenice. Ko je kolo sestavljeno skoraj ni videti, da bi imelo "klasično" grupo.
vir. www.itriathlon.dk
Ko se bovdni in pletenice skrijejo pred vetrom

Krmilna opora, aerokrmilo in vilica so skoraj iz enega kosa. Krmilne opore se ne da nastavljati po višini; na voljo je le v več dolžinah. Za nastavitev višine naslonov na krmilu se podlagajo podložke (kot imajo Giant trinity, Specialized Shiv in ostali naprednješi okvirji).
vir:  www.bikeradar.com
Cockpit CONCEPTA - ćiste linije


 vir:  www.bikeradar.com
2/3 kar je vidno od bovdnov
 Zadnja zavora je skrita v "ohišju" na spodnjem delu okvirja.

vir:  www.bikeradar.com


vir:  www.bikeradar.com
Zadnja zavora


 Sedežna opora je primerna za novi sistem vpetja "monolink".

vir:  www.bikeradar.com

Zaradi agresivno nastavljenega krmila je okvir bolj primeren za kronometerske preizkušnje kot za triatlonske.
vir:  www.bikeradar.com


 vir. www.itriathlon.dk
PROTOTIP - vidi se kos "puzzle". Tako v vetrovniku veliko hitreje določijo optimalno obliko; saj imajo vnaprej izdelanih več kosov, ki jih potem menjajo. Nekaj člankov nazaj smo videli kako to rešujejo pri CERVELU, ki trenutno delajo na projektu P5.
     

Cena in ostale specifikacije še niso znane. Canyonov CONCEPT SPEEDMAX  je trenutno eden najnaprednejših okvirjev.
Preden so ga "izpustili" iz testnih centrov in delavnic so se prepičali, da so nalogo opravili 100%. Ničesar niso pustili nadodelanega oz. vse komponente so razvite, da se med seboj sestavijo v popolnost.

Razvoj jasno kaže kaj bo vrhunski okvir potreboval v prihodnosti.


VIDEO novega CONCEPT SPEEDMAX:



viri gradiva:
www.itriathlon.dk
www.bikeradar.com

 LP
Gregor

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...