Preskoči na glavno vsebino

Kronometer/triatlon BLUE TRIAD SL

Najnovejši "časovni stroj" ameriškega proizvajalca BLUE je stestiral TriRig.


Ko pogledamo okvir imamo občutek kot bi se skupaj skuhali bolidi Scott, BMC in Felt. Odlikuje ga enostavnost in "čist" izgled. V ponudbi sta dve izvedbi okvirja in sicer za klasično napeljavo notranjih bovdnov in za električno "grupo". Zato je pred nakupom dobro vedeti kaj bomo uporabili. Naklon sedežne opore je od 76 do 80 stopinj. Gonilni ležaj je primeren za vse BB30 gonilke. Vilica je bajonetno pritrjena na prednji del okvirja. Aerokrmilo je integrirano skupaj z krmilno oporo, ki je na voljo v dolžinah od 90mm do 120mm.

TriRig predstavi kolo na spodnjem videoposnetku :


Na slikah je kolo opremljeno s SRAM RED grupo, novimi REYNOLDS 81mm obročniki, sedežem DASH tri .7 in zelo redkimi zavorami HOOGER AERO.



Podložke krmilne opore

Podložke se dodatno pritrdijo z enim vijakom


"Klasična" pritrditev  na vilico omogoča enostavno nastavitev primerne višine


BLUE ima gonilni ležaj BB30 na katerega paše večina gonilk

Zadnja zavora nameščena izven zračnih tokov - za boljšo aerodinamiko. Prostora je dovolj za hitro montažo in  servis

Nabolj aerodinamične zavore, ki pa so zelo redke - HOOKER AERO SL

Linije, ki so takoj pritegnile pozornost. Kljub vsem bovdnom so linije novega TRIADa primerljive z najnaprednejšimi kronometerskimi okvirji. Zavora kot je na sliki po testih prihrani pred "klasično" zavoro  5W moči pri hitrosti 45km/h

Na voljo bo tudi 200 "stealth" izvedenk okvirja (z primerno lepimi "stealth obročniki")



KLIK! vir članka : TriRig

LP
Gregor

Komentarji

  1. Te Hooker zavore so bile izdelane v 80'. Danes se jih da dobit samo še rabljene na spletu za precej velik denar. Narejene so bile za montažo pletenice brez bovdna pred krmilno cevjo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za info. Žalostno, da ni nobenih podobnih novejše izdelave. Edina podobna je SIMKINS EGG zavora. TRIRIG ima v izdelavi podobno HOOKERjevi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...