Preskoči na glavno vsebino

Novi SRAM RED in GIANT "vohunske" slike

Napsianega bo bolj malo, a zato več slikovnega gradiva.

SRAM  lepo drži napetost in zanimanje za njihovo novo "grupo".


Prestavno zavorna ročka - IZBOLJŠANA OBLIKA za boljši oprijem

Kolesca zadnjega menjalnika s sistemom za tišje delovanje "AEROGLIDE" - med ležaj in kletko  je vstavljeno polimersko polnilo . Ležaji bodo keramični hibrid.


Prednji verižnik.


Bolj toga gonilka od predhodnjice. Konstrukcija je brez aluminijaste sredice. Tako je cela gonnilka karbonska kar se bo gotovo poznalo na nižji teži.

Prednji menjalnik - vijaki za nastavitev hoda so za klasičen ali imbus ključ


Zavora? Očitno da. O hidravličnih disk zavorah še ni govora

Ostali bodo pri 10 - rednem sistemu


Celotna "grupa" bo za okoli 250g lažja od konkurenčnih


Kratek video z novim slabo vidnim SRAM RED:



Cenik  komponent SRAM RED:


Predstavitev širši javnosti  bo predvidoma Februarja 2012



Spodaj pa nekaj "vohunskih" fotografij iz zakulisja kolesarske industrije

Kalupi za gonilke SRAM RED
"Surova" gonilka iz kalupa



GIANT skladišče v Tichungu Taiwan. GIANT izdeluje nekatere najprestižnejše znamke koles na svetu

GIANT obrat za izdelavo obročev - mnogo "znamk" je tu narejenih


Okvir GIANT z aluminijastim prednjim delom, ki je spojen z osrednjim iz karbonskih vlaken

Karbonska vilica vzeta iz kalupa - izdelana za Ameriškega "proizvajalca" prestižnih koles

Iz tega nastane obroč - karbonska vlakna ovita okoli balona se vstavijo v kalup, kjer balon napihnejo

Kalup za krmilo cestnega kolesa


vir: www.jacksbikes.com


Lp
Gregor

Komentarji

  1. O Force ni ne duha ne sluha. Mogoče jo bodo samo izboljšali in bo enaka cena.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...