Preskoči na glavno vsebino

Alu & SWISS STOP


UPDATE!  1.11.2012

Čiščenje se mora izvajati z vodo - "radirko" med "radiranjem" zavorne površine namakamo v vodo. Tako se površina očisti dosti hitreje, temeljiteje in "radirka" se ne zapaca.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aluminijasta zavorna površina obročev se pri zaviranju počasi tanjša na njej pa se nabira tanek sloj gumijastih delcev zavornih gumic. To se občuti kot slabše zaviranje in včasih tudi "cukanje" in "cviljenje". Po kakšni turi na deževni dan kjer je treba tudi zavirati se vsa ta umazanija lepo odstrani in ko se obroči osušijo delujejo kot novi.
S tem, ko sproti odstranjujemo nečistoče se podaljša življenska doba obroča saj ne prihaja do velikih poškodb (luknje in ostanki "opilkov" v zavornih gumicah).

SWISS STOP  ponuja  "čistilec" za aluminijaste površine.  Na videz je to nekakšna trša radirka. STRIKTNO se NE SME uporabljati na karbonskih obročih, ker se uničijo!

Za preizkus ga je žrtvovala trgovina VEB COMPANY in zadevo sem na današnji dan stestiral. Za eno polovico obroča sem potreboval okoli 5min. In rezultat je lepo viden. Med "radiranjem" umazanije je treba "radirko" čistiti v krpo.

Slike povedo vse:

Prednji obroč ZONDA vožen okoli 3000km - vidna je umazana zavorna površina (obroč je bil opran z Megliom)

Guma je zažrta v tanke brazde ; vidi se majhne poškodbe na zavorni površini
Za "radiranje" umazanije se mišice dlani in prstov, kar utrudijo

"Poradirana" ZONDA z lepo sijočo zavorno površino

Po čiščenju z "radirko" SWISS STOP je površina skoraj kot nova. Preizkus na terenu pa sledi kak drug dan

Med "radiranjem" je potrebno SWISS STOP "radirko" čistiti z krpo - tako čiščenje poteka hitreje

Po čiščenju ene zavorne površine obroča

KLIK! povezava do trgovine VEB COMPANY


Via TROLL HUNTER

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...