Preskoči na glavno vsebino

Reynolds AERO

Reynolds je prenovil svojo linijo preizkušenih obročnikov. Sedaj so na voljo v treh višinah: 58, 72 in 90mm pood imenom AERO.



Vsi obročniki so namenjeni poltubularnim pnevmatikam (clincher) - očitno je bilo vodilo narediti čimbolj aerodinamičen obroč ; zato je teža postranskega pomena.




Paul Lew (iz nekdanje LEW Racing - nekateri poznate ultralahke in drage LEW PRO VT-1 KLIK!) je imel glavno besedo pri razvoju oblike. Za razliko od konkurenčnih obročev ( Lightweight, Mavic, ENVE...), ki so debelejši in bolj zaobljeni so pri Reynoldsu naredili izboljšano V obliko.





S to obliko obljubljajo boljše performense od konkurence (kot vsak proizvajalec do sedaj).

Obroči so sestavljeni z klasičnimi jeklenimi aeronaperami (DT aerolite) na novih DT swiss pestih z ravnim vpetjem (straight pull).
Nova DT Swiss pesta z ravnim vpetjem naper (straight pull)

Podaljšani del V oblike, ki se stanjša skoraj v ostro konico. Okrogel del napere je skiit pred zračnim tokom. Gumijati vstavek v luknji za ventilček preprečuje udarjanje ventilčka z obročem



Za vsak del obroča so uporabili drugačna karbonska vlakna in smole.
Spodnji del obroča kjer so vpete napere mora biti močan in žilav, da zadrži niple in napere na svojih mestih; zavorna površina mora biti iz tempareturno obstojne smole ter zdržati sile na stene obroča zaradi tlaka v pnevmatikah (ta problem pri tubularjih odpade). Prav tako mora prenašati vse udarce, ki se prenašajo iz pnevmatike na obroč.

Vidimo , da je obroč najbolj obremenjena komponenta na dirkalniku - zato bi  bilo bolje vpeti karbonske "klinčerje" v pesta z disk zavorami. S tem bi zamnjšali nepotrebne obremenitve na obroč pri dolgih zaviranjih na strmih spustih.
 

Specifikacije:

Reynolds AERO 58mm (set) : 
1570g
širina obroča: 26.3mm
16 naper radialno prednji / 20 naper 2x zadnji
cena:  2300EUR



Reynolds AERO 72mm (set):
1680g
širina obroča: 26.3mm
16 naper radialno prednji / 20 naper 2x zadnji
cena: cca 2400EUR



Reynolds AERO 90mm (set):
1900g
širina obroča: 26.3mm
16 naper radialno prednji/ 20 naper 2x zadnji
cena: cca 2500EUR


Vir: BikeRadar.com 
      BikeRumor.com


LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...