Preskoči na glavno vsebino

LOOK 675 in P-5

Francoski proizvajalec LOOK je prenovil cestni dirkalnik 675.



Kot prvo pade v oči zanimiv prednji del okvirja. Glede estetike naj presodi vsak sam.



Krmilna opora je skoraj zlta v eno z preostalim delom okvirja, ki ima zadnje vilice "sploščene" za večjo prečno togost in hkrati bolj udobno vožnjo.



Za nastavitev krmilne opore ne potrebujemo podložk.

Cena okvirja bo okoli 2500EUR

Novi LOOKov dirkalnik bomo lahko gledali na letošnji dirki po Franciji (Tour de France), ki se prične danes z kratkim kronometrom - prologom.

David Millar iz ekipe GARMIN-SHARP bo prvo etapo celomesečnega "asfaltnega" spektakla oddirkal z Cervelovim P-5 UCI.



Mogoče eden najnaprednješih in najbolj aerodinamičnih dirkalnikov na letošnjem Touru so opremili z Mavicovimi obročniki (več o njih KLIK!); hidravličnimi zavorami MAGURA (več o njih KLIK!), gonilko in verižnikom ROTOR, ki ima na testiranju tudi nov powermeter (KLIK!).

Mavic Comete "disk"

Mavic CXR-80

Sedežna opora Cervela P-5 na kateri je Fizikov sedež

Magurine hidravlične čeljusti. UCI odobrena verzija brez prednje aero-maske

Shimanova Di2 bo imela nalogo krmiljenja verige skozi verižnike. Na bočnih ročkah 3T aerokrmila so namestili "satelitsko" krmilno enoto. Tako je tudi na zahtevnejših tehničnih progah in vzponih ; kjer je potreno držati krmilo bolj stabilno; možno prestavljati

Aerodinamična oblika celotnega sklopa gonilke naj bi po testiranjih na dolžini proge 180km (IRONMAN) prihranila okoli 29sekund-pri povprečni moči 200W.



vir: roadcyclinguk.com
      road.cc

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...