Preskoči na glavno vsebino

Merida TT WARP 2013

Malo nazaj smo opazili cestni dirkalnik na katerem je treniral član ekipe LAMPRE 
Filippo Pozato KLIK!

Očitno ni šlo za nov kronometerski okvir ampak za cestni dirkalnik - prenovljena REACTO za katero bo kmalu na voljo več detajlov

Kakšen bo torej Meridin "časovni stroj" za leto 2013?

To so objavili na strani RoadCC iz katere sem "ukradel" slike.

Merida TT WARP  v "pustnih" barvah ekipe Lampre - zame ena najgrših poslikav v pelotonu

Na moje veliko razočaranje NI INTEGRIRANE ZAVORE - sprva so testirali z Magurinimi hidravličnimi RT8 TT a zaradi nekompatibilnosti z Di2 prešli na klasične - poraba energije pri 40km/h je zato za 1,5W višja!

Nastavljivo aerokrmilo in podaljški

Oblika cevi okvirja naj bi bila optimalna za čelni veter - trdijo, da je to eden najboljaerodinamičnih okvirjev v pogojih z čelnim vetrom

Veliko pozornosti so namenili oblikovanju krmila in "fafje" - pri nastavitvah in obliki samega aerokrmila lahko prihranimo do 7W. Nasloni se lahko podložijo od 0 do 10cm visoko



Zadnja zavora skrita za gonilno sredino pod zadnje vilice - uporabili so shimanove čeljusti

Inžinirska "sestavljanka" krmilne opore - dolžina se spreminja z notranjim vijakom in podložkami krmila. Vsa napeljava iz krmila gre skozi "fajfo"                 



Fsa Vision je za Merido izdelala aerokrmilo   
 Okvir so preizkušali v vetrovniku kjer je delo težje a bolj realno. CFD (computational fluid dynamics) program so uporabljali le malenkostno.
Podobnost s sedanjimi vrhunskimi kronometerskimi okvirji je očitna (BMC, Trek, Specialized, Argon, Canyon, ...)

Za več podrobnosti KLIK! Road.CC članek

LP
Gregor


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...