Preskoči na glavno vsebino

Gravitas "super" gonilka



 Pod imenom GRAVITAS nekateri poznate zavore majhnega "eksotičnega" podjetja CIAMILLO.

Glavno besedo in dejanja tam izvaja Ted, ki se je leta 2010 odločil, da izdela tudi gonilko, ki bo nekaj posebnega.

Letos je nastal prototip, ki je uspešno prestal teste v realnem svetu in je "klasa zase".

Gonilka je zasnovana kot sestavljanka aluminijastih in karbonskih delov. Za zanesljivo spojitev pri CIAMILLu uporabljajo poseben postepek lepljenja in vse skupaj utrdijo z aluminijastimi "čepki".

Rezultat je izrdeno toga gonilka (če ne najbolj toga na tržišču) ob zelo nizki teži.
Izdelava je lahko po naročilu oz potrebah kupca. Dolžine gonilne ročice so poljubne in konstrukcija se lahko prilagodi moči obremenitve. Zaradi tega se lahko izdela tudi izredno lahke izvedenke (za manjše watte oz. obremenitve).

Kompletna gonilka tehta pod 400g. Najlažje so ročice gonilke kar se pozna pri lažjem pospeševanju. Efekt je podoben kot primerjva z težkimi ali lahkimi obroči na "wheelsetu". Vendar zaradi manjše oddaljenosti od osovine vrtišča manj opazen. K temu prispevajo tudi lahka pedala in obutev.

Nekaj specifikacij gonilke Ciamillo GRAVITAS:

Teža:
                   360g za 170mm - 2 karbonski cev  (max 80-90kg)
        399g za 177,5mm - 3 karbonske cevi (ni omejitve teže)
        395g za 172,5mm - 3 karbonske cevi  (ni omejitve teže)

-BB30
-kompatibilna z vsemi BB standardi (razen Trek BB90)
-zamenljiv "pajek" (110/130)
-poljubna dolžina od 160mm do 190mm
-poljuben Q-faktor
-deli so sestavljeni po PTS tehnologiji
-3 letna garancija
-cena seta cca 990EUR


Nekaj fotografij (za povečavo KLIK! nanje)












Izvedba za lažje obremenitve - 2 karbonski cevi - teža 360gramov




O tej gonilki je bilo že nekaj napisanega KLIK!


LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...