Preskoči na glavno vsebino

STREIFE VERTICAL UP by Simon Novak

Iz "nore" dirke za KaviTec poroča Simon Novak



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V soboto 23.2 .2013 sem se udeležil prav posebne tekme v Kitzbuhelu "STREIFE VERTICAL UP", ki je potekala na sloviti smukaški progi Streife.
3.3 km dolga proga s skoraj 1000 metri višinske razlike poteka po zelo strmem in ledenem pobočju.
Žal se mi ni izšlo kot sem pričakoval. Imel sem namreč neprimerno obutev za tovrstno podlago - prekratke kovinske konice na "šprintercah" - najboljša konkurenca teh težav ni imela.

 Štart je bil pod reflektorji ob 18.30. Z naglavno lučko smo se ob poku startne pištole pognali v strahovito strmino. Začel sem v zmernem tempu in po nekaj minutah v svojem tempu prehiteval tekmece; ujel sem četverico s katerimi sem uspel držati tempo. Prva polovica proge je bila v zelo dobrem stanju saj bil sneg pomrznjen tako, da je šlo z lahkoto. Na zadnji četrtini proge pa je pot potekala na 70 odstotnem naklonu ki je bil povrhu nore strmine še zelo leden. Tam sem zaradi slabega oprijema začel zaostajati za najboljšimi. V nadaljevanju mi je še zdrsnilo tako da sem drsel približno 20m po pobočju navzdol. Zadnji del proge sem moral  namesto finiša "plezati" previdno, da si ne bi prislužil še kakaga zdrsa. Z veliko muke sem komaj priplezal po podlagi živega ledu do slovite hišice na Streifu kjer sem osvojil 15. mesto.
Na koncu sem bil kar malo razočaran, ker se zaradi neprimerne opreme nisem mogel boriti za stopničke. Ampak vsaka šola nekaj stane! Sedaj imam nekaj izkušenj več in vem kako se bom strahotne strmine lotil naslednje leto.

Kako je vožnja proti domu potekala v snežnem viharju ne bi komentiral :)

Simon Novak je kljub slabši opremi na koncu dosegel 15.mesto - za naslednje leto ena izkušnja več

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VIDEO norega vzpona:


VERTICAL UP 2013 - Die Schlacht am Hahnenkamm in 3 Minuten from FREILUFTDOKU - Harry Putz on Vimeo.

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...