Na cestnih kolesih je menjava obročnikov relativno enostavna in hitra - zaradi klasičnih zapenjalcev in vilico, ki ima odprtino na spodnji strani (zapenjalec ni potrebno povsem odviti).
Ker bo v prihodnosti standard zapanjalcev "trough axle" (12mm spredaj in zadaj) bo menjava vzela več časa. Zapenjalec je potrebno povsem odviti iz vilice ter potegniti skozi pesto - nato pa postopek ponoviti le da je težje zadeti nasprotno luknjo z navojem, saj so tolerance manjše kot pri klasičnem zapenjalcu.
MAVIC je na letošnjem sejmu predstavil lepo rešitev - a za to so potrebne vilice z odprtino v luknji. Zapenjalec ima vgrajeno zaščito pred premočnim zategom (moment meter).
Na spodnjem videu od 00:33 dalje:
Ker bo v prihodnosti standard zapanjalcev "trough axle" (12mm spredaj in zadaj) bo menjava vzela več časa. Zapenjalec je potrebno povsem odviti iz vilice ter potegniti skozi pesto - nato pa postopek ponoviti le da je težje zadeti nasprotno luknjo z navojem, saj so tolerance manjše kot pri klasičnem zapenjalcu.
MAVIC je na letošnjem sejmu predstavil lepo rešitev - a za to so potrebne vilice z odprtino v luknji. Zapenjalec ima vgrajeno zaščito pred premočnim zategom (moment meter).
Na spodnjem videu od 00:33 dalje:
Komentarji
Objavite komentar