CERVELO in P5X
Vsak, ki ima kronometersko kolo (še posebaj novejše) ve, kako pomembne so nastavitve. Brez optimelnae nastavitve sedeža, aerokmrila, naslonov tako kolo ne pride do izraza.
Pri novem CERVELU me je najbolj navdušila možnost nastavljanja višine aerokmrila. V prednji vilici ima dejansko po višini nastavljiv nosilec naslonov - deluje enako kot nastavitev podsedežne opore. S tem odpade zamudno podstavljanje podložk pod naslone.
Aerokmilo ima ločeni polovici in lahko se obrne okoli tako dobimo višje.
Okvir je konstruiran za triatlonske dirke - ker so preizkušnje daljše tekmovalci take okvirje "otovorijo" z geli, bidoni, energijskimi pološčicami....in nekaj rezervnih delov v primeru defekta, odvitja vijakov itd..
CERVELOvi inžinirji so 3 leta snovali tovrstni okvir - na podlagi 14.000 slik iz triatlonskih dirk so preučili "navade" tekmovalcev. Ter na podlagi podatkov naredili shranjevalna mesta za vso "kramo".
CERVELO je definitivno doteral okvir glede aerodinamike,funkcionalnosti in lahkote nastavitev. Vendar so pred njimi pri FALCO KLIK! naredili podoben okvir azaradi nepoznanosti ni bil deležen tolikšne publike.
Sprva so se imenovali takšni okvirji "soft ride" - logično saj pod sedežno oporo ni nič - sedaj je tehnologija karbonskih vlaken veliko boljša kot pred 10 leti in po besedah prvih testnih voznikov CERVELO P5X ni nič mehak odoben - je trd tog kot klasično cestno kolo. In z hidravličnimi disk zavorami ni vprašanja o moči zaviranja - diski pač delujejo.
Za 15.000$ dobimo CERVELO P5X opremljen z opremo SRAM E TAP in obročniki ENVE.
Cenejša izvedba je okoli 11.000$
Okvir izdeluje HED Cycling - kateri so znani predvsem po izdelavi obročnikov. Trenutno so naredili 40 okvirjev.
Teža kompletnega CERVELA P5X? cca 9,5kg
Triatlon "scena" postaja nov cilj proizvajalcev -BMC, CUBE sta trenutno tudi predstavula vrhunska aero okvirja. In mislim da se jih bo zvrstilo še kar nekaj. SPECIALIZED? Mogoče naslednje leto
Naszavitev višine naslonov je enostavna - bajonetni nosilec se nastavi enostavno kot sedežćna opora |
Vsak, ki ima kronometersko kolo (še posebaj novejše) ve, kako pomembne so nastavitve. Brez optimelnae nastavitve sedeža, aerokmrila, naslonov tako kolo ne pride do izraza.
Pri novem CERVELU me je najbolj navdušila možnost nastavljanja višine aerokmrila. V prednji vilici ima dejansko po višini nastavljiv nosilec naslonov - deluje enako kot nastavitev podsedežne opore. S tem odpade zamudno podstavljanje podložk pod naslone.
Aerokmilo ima ločeni polovici in lahko se obrne okoli tako dobimo višje.
Okvir je konstruiran za triatlonske dirke - ker so preizkušnje daljše tekmovalci take okvirje "otovorijo" z geli, bidoni, energijskimi pološčicami....in nekaj rezervnih delov v primeru defekta, odvitja vijakov itd..
CERVELOvi inžinirji so 3 leta snovali tovrstni okvir - na podlagi 14.000 slik iz triatlonskih dirk so preučili "navade" tekmovalcev. Ter na podlagi podatkov naredili shranjevalna mesta za vso "kramo".
CERVELO je definitivno doteral okvir glede aerodinamike,funkcionalnosti in lahkote nastavitev. Vendar so pred njimi pri FALCO KLIK! naredili podoben okvir azaradi nepoznanosti ni bil deležen tolikšne publike.
Sprva so se imenovali takšni okvirji "soft ride" - logično saj pod sedežno oporo ni nič - sedaj je tehnologija karbonskih vlaken veliko boljša kot pred 10 leti in po besedah prvih testnih voznikov CERVELO P5X ni nič mehak odoben - je trd tog kot klasično cestno kolo. In z hidravličnimi disk zavorami ni vprašanja o moči zaviranja - diski pač delujejo.
Za 15.000$ dobimo CERVELO P5X opremljen z opremo SRAM E TAP in obročniki ENVE.
Cenejša izvedba je okoli 11.000$
Okvir izdeluje HED Cycling - kateri so znani predvsem po izdelavi obročnikov. Trenutno so naredili 40 okvirjev.
Teža kompletnega CERVELA P5X? cca 9,5kg
Triatlon "scena" postaja nov cilj proizvajalcev -BMC, CUBE sta trenutno tudi predstavula vrhunska aero okvirja. In mislim da se jih bo zvrstilo še kar nekaj. SPECIALIZED? Mogoče naslednje leto
Lp
Gregor
Komentarji
Objavite komentar