Uradno bo UCI dovolila uporabo kolutnih zavor na cestnih dirkalnkih.
Pritisk proizvajalcev je prevelik (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).
Poškodbe (ureznina):
Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)
Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:
- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti
T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"
PARLEE - prekirte čeljsti
Lp
Gregor
Pritisk proizvajalcev je prevelik (logično če narediš najnovejše "modele" v izvedbi z disk hidravličnimi zavorami).
Poškodbe (ureznina):
Opeklina pri množičnem padcu (povezava KLIK!)
Sedaj se porajajo rešitve za varnejšo uporabo:
- zaobljani robovi rotorja brez lukenj
- "ščitniki" rotorjev in zavornih čeljusti
T Red že ponuja zaščitpo pred "vročimi in ostrimi rotorji"
PARLEE - prekirte čeljsti
Lp
Gregor
Komentarji
Objavite komentar