Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...
B.P. :
OdgovoriIzbrišipotem so prednapete na več kot 120kg ko so neobremenjene?
al pač iz 120kg zgubijo samo 2kg napetosti? (jih skup stlači)
Kavitator:
načeloma da - pod tlakom se naketre bolj podajo kot druge - tu se poznajo nepravilnosti in neenakomeren pritisk roba plašča na obroč. Širši plašč ima večji vpliv ker sili stene obroča bolj navzven. Na wheelset sem dal cca 120kg nateznosti - ko sem namontiral plašč in nadrukal na 2,5bara se je po uležanju plašča nateznost spustila na cca 105kg - torek za cca 12%. Na tehj obročih to ni problem ker sta nateznosti obeh strani skoraj enaki in dokaj visoki. Pri obročih z nizko nateznostjo (stan no tubes spadajo mednje ki imajo 100kg max) pa lahko pride do večjega zmanjšanja nateznosti - in nateznost pod 100kg pomeni težave in manj tog wheelset (še posebaj ob neeanakomerni nateznosti ko nekatere napere pod obremenitvijo hitro izgubijo vso nateznost).