Preskoči na glavno vsebino

Review - TUNE DC14 zapenjalci



Zapenjalci obročev - večina jim ne posveča kakšne posebne pozornosti.

Sam gledam pri zapenjalcih, da zanesljivo služijo svojemu namenu in niso pretežki. Teže se gibljejo od 150g pa tudi do peresno lahkih 20g za set zapenjalcev. Torej kdor izbira lahke komponente posveti pozornost tudi temu delu kolesa.

Preizkusil sem TUNE DC14, ki so eni najlažjih. Ker nisem ravno ultralahek voznik sem do takih komponent skeptičen.

Zapenjalna ročica iz karbonskih vlaken
Po proizvajalčevih podatkih je teža seta zapenjalcev DC14 33g. Tehtnica je pokazala malo več

Ko te stvarce vzamemo v roke jih res komaj "začutimo". Izdelava je izpopolnjena in ni odvečne "navlake". Narejeni so iz titana, alumnija in karbonskih vlaken.
Kmalu sem ugotovil, da jih lahko močno zapnem in tako ni bojazni z premikanjem obročnikov v "drop outih".
Brez problemov so prestali okoli 400km po bližnji Hrvaški in Italiji.




Zapnemo jih tako močno kot ostale dosti težje zapenjalce. Samo tu moramo ročico povsem odpreti in "matico" toliko zategniti da že drži obroč na mestu. Potem zapenjalec z karbonsko ročico povsem zapnemo. Ker je zapenjalni mehanizem aluminijast je dobro, da ga rahlo namažamo z mazivom.


TUNE DC14 na cestnem kolesu

Matica, ki jo rahlo zategnemo še pri povsem odprtem zapenjalcu

Kakšne posebne razlike v vožnji s tako lahkimi zapenjalci ne bomo občutili.

Namenjeni so kolesarjem, ki hočejo na vsaki komponenti imeti čim nižjo težo in je taka komponenta še uporabna za vsakodnevno dirkanje. Seveda moramo biti pri transportu pazljivi na tako eksotične zadevice.


Zadnji zapenjalec ima titanovo osovino, prednji pa debelejšo aluminijasto

DC14 imajo gumico pri zapenjalnem delu, ki zadržuje podložko




-dragi! (pri nas okoli 90EUR)
-potrebno jih je močno zapeti
-lahki
-opravljajo svojo nalogo
-izpopolnjeni

Zapenjalce je za test posodila trgovina  AS-ART  iz Trboj.

LP
Gregor

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...