Preskoči na glavno vsebino

REVIEW! - DeFeet - rokavice in galoše



Tokrat sem imel priložnost stestirati DeFeetove rokavice in galoše.

Na prvi pogled zadeva ne izgleda nič posebnega. Volnene rokavičke in malo močneje pleteni "štumfi".


ROKAVICE





Narejene iz Merino volne, najlona in lycre (tako navaja proizvajalec). Na dlaneh so silikonski "gripi".

Boljših rokavic za prehodno obdobje še nisem imel. Občutk je res enkraten ker ni nobenega potenja, "grip" je fenomenalen, občutek je skoraj kot, da jih ne bi nosil. Tudi v vetrovnih razmerah se dobro obnesejo - bolje kot nekatere iz materialow "windtex" itd.
Nimajo pa nikakršne ojačitve v primeru padca - tega tudi nisem testiral.


Fenomenalen občutek nudi tanek in zračen a topel material s silikonskimi "gripi" na dlaneh.



Omenil sem prehodno obdobje; to pomeni, da so rokavice primerne za temperature nad +5stC (uporabljal sem jih na primorskih cestah kjer je bilo vetrovno vreme z temperaturami povprečja +8stC).

- ni ojačitev pred udarci/odrgninami
-zelo "lahko" nošenje
-dober občutek - "grip"
-zračne



GALOŠE


Galoše so prav tako namejneje prehodnemu obdobju - torej za temperature nad +5stC.
Ko jih prvič potegnemo čez čevlje moramo s škarjami zarezati kjer se nahajajo blokeji (prostor za rez je označen).
Zgornji del galoš je finejše pleten ; spodnji v predelu čevlja pa iz zelo kompaktne volne. Kjer zarežemo luknjo za blokeje se material ne cefra.
Na 4-urnem treningu pri povprečni temperaturi +8stC nisem imel občutka, da bi me zeblo v prste (uporabljal sem SIDIjeve ERGO šprintarice).

DeFeet galoše  za prehodno obdobje - še neuporabljene


Spodnji del je iz zelo kompaktne volne. Po nekaj treningih na cestnem in gorskem kolesu. Predela v v območju pete nisem zarezal

Pri galošah tipa "štumf" je slaba lastnost, da jih težje potegnemo čez kolesarske čevlje.


Za pomoč pri testu se zahvaljujem trgovini VEB-COMPANY

LP
Gregor

Komentarji

  1. Galoša se res super obnese, zlasti fluo rumena je za jesenski čas prava izbira.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...