Preskoči na glavno vsebino

MAGURA RT8 TT & Cervelo - hidravlične zavore



Včeraj so v javnost pricurljale prve slike (KLIK!) domnevno najnaprednejšega kolesa za kronometerske/triatlonske preizkušnje - CERVELa P-5.
Mislim, da so glede vizualne podobe izpolnili pričakovanja saj dirkalnik vzame sapo. Opaziti je bilo inovativne tehnologije ; predvsem zavore na katerih se pojavlja napis MAGURA.

CERVELO P-5 in MAGURIN integrirani hidravlični zavorni sistem

Ker je do uradne predstavitve še nekaj ur ne moremo z gotovostjo vedeti za kakšen sistem gre.
Malo pred tem je MAGURA objavila namige, da svoje izdelke predstavi še na cestni kolesarski "sceni" KLIK!.

Sedaj je uradno, da je razvila povsem nov hidravlično zavorni sistem za klasične cestne obroče; torej nič zavornih diskov. V sodelovanju z Cervelom so sistem razvijali dobro leto. Uporabljali so vetrovnike in tako dobili optimalno aerodinamično obliko. Cervelo je hkrati razvijal novega P-5.

Predstavitveni video novih MAGURA zavor:


Nastala sta dva vrhunska izdelka, ki postavljata nove smernice v razvoju high-end kolesarstva.

CERVELO P-5 triathlete

MAGURA RT8 TT na kronometerskem kolesu P-5
MAGURA RT8 TT zavorna čeljust 
MAGURA RT8 TT zavrona ročica (izdelana iz karbonskih vlaken)

MAGURIN zavorni sistem je s svojimi  495grami eden najlažjih. Ker vse vodi hidravlično olje ni potrebno nikakršno vzdrževanje. Moč zavornih čeljusti je neprimerno večja kot pri klasičnih sistemih z pletenico in bovdni. Prav tako je zaviranje bolj enakomerno in ni potrebne velike sile ter velikega "hoda" zavorne ročice za močno zaviranje.

Zavore so iz trdnega aluminija in MAGURA priznava 5 let garancije.

Trenutno bodo nove zavore vidne na Cervelu P-5 (UCI in nonUCI izvedba). Zavore so že potrjene iz strani UCI zveze.


MAGURA bo ponudila dve izvedenki po različnih cenah:
- RT8 TT  za katere bo potrebno odšteti 599EUR  in RT6 TT, ki bodo cenejše za 100EUR.

Zgoraj naveden zavorni sistem bo primeren za kronometerska/tri kolesa. Za cestne dirkalnike se doda pretvornik TR8 ali TR6.

vir: www.magura.com

LP
Gregor

Komentarji

  1. Meni se postavlja vprašanje samo od sebe, kaj se sploh pridobi s hidravliko?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Večja moč, nič vzdrževanja, kompleksne oblike(bovdni so za kronometerska kolesa zelo neprimerni) oz. "cevovodi" so integrirani v okvir, boljše delovanje pa še kaj se najde. Slabosti so trenutne, ker je sistem nov in so deli specifični (v primeru okvare). MAGURO bo gotov testiral team GARMIN BARRACUDA in tam se bodo pokazale vse prednosti in slabosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Večja moč...jo rabiš?? Bovdni...hja...mogoče res lažje speljat, so pa precej težji, čeljusti pa tudi. Vzdrževanje? Ok, gumice zamenjat moraš tudi pri hidravliki. Ostane samo še zajla za menjat...na kolk, dve leti?
    men se zdi tole samo tržna niša in noben tehnični napredek...je pa nekaj posebnega, edin to! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse se mora nekje začeti. Jaz sem za napredek in drugačne pristope. Ustaljenost je dolgočasna. Bomo videl kaj bo recimo čez 1 leto. Se bo zadeva obnesla? gotovo jo bodo še izboljšali. cena pa ni slaba. Če pogledaš čeljusti recimo Campa Record. Zajle bodo šle počasi pod rušo.

    OdgovoriIzbriši
  5. S tem se pa definitivno strinjam, nekje je treba začet. Zgleda pa itak ful hudo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz vidim recimo v tem veliko prednosat hidravlike: zdaj so že zavore integrirane v prednji vilici (Scalpula, Ridley Noah, Storck aero2...). A vsi imajo tist grdi kos bovdna speljan naokoli zaradi tega, da zadeva sploh deluje (trenje v bovdnu). Če se v kalupu zmodulira kanale za hidravlično llje direktno v vilico smao oz okvir imamo potem samo "priključke" za komponente. Tudi za hidravlično grupo se mi zdi to velika prednost. Okvir je brez vsega, ker so v njem že vgrajena hidravlična vodila - tudi po pravim kotom oz oblika je poljubna. Komponente se samo "priključijo" na okvir. Od tega imamo nižjo težo, boljše delovanje - manj okvar, lepši videz. Povsem čist okvir - nobene "nesnage".

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole o teži mi ne znese...so kakšne številke?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...