Preskoči na glavno vsebino

Kolesarjenje po Antarktiki - Ice Bike

Helen Skelton ob partnerju na startu avanture v najbolj negostoljubnem okolju na planetu


Če pri nas ni zimskih razmer pa za južni pol naše ljube Zamljice tega ni mogoče trditi. Trenutno je tam spodaj povprečna temperatura 25stC pod ničlo. Na "hladenjši" dan se lahko spusti tudi na več kot -50stC. Ob tem pihajo še vetrovi s hitrostjo od 100 do 200km/h. Če ne uporabljamo ustrezne zaščitne opreme lahko dobimo sončne opekline in hude ozebline.
To je najbolj negostoljuben protor na Zemlji (najnižja zabeležena temperatura je okoli -82stC) in Helen Skelton se je odločila potovati do središča južnega pola.

Prepotovana pot - s smučmi - "kajt" padali - kolesom

Pred kratkim osvojen južni pol. Na BBCju bo jutri tudi reportaža.
Helen Skelton - ekstremistka. V kajaku je preveslala Amazonko- vrvohodka - popotnica na južni tečaj in še kaj.

Zadnji del 800km dolgega potovanja je prekolesarila. Kolo ni nič podobno "klasičnim" cestnim dirkalnikom. Ima pnevmatike širine 20cm za vožnjo po vseh terenih. V premer merijo 50cm in tehtajo okoli 4kg vsaka. Znotraj so ojačane z kovinskimi trakovi, da so res kos vsem mogočim oviram. Okvir kolesa je iz trpežne aluminijeve zlitine, ki se uporablja pri gradnji potniških letal. Zavora je samo na zadnjem kolesu. Tako kolo tehta okoli 20kg.

"ICE BIKE" Hanebrink - široke pnevmatike omogočajo vožnjo po vsakem terenu ; tudi po mehkem snegu. Okvir iz trpežne aluminijeve zlitine - krmilo je hitronastavljivo - zavora je samo zadnja hidravlična z diski - pedala omogočajo vpetje "gromozanskih" škornjev. In ima aeropodaljške. Sedež je zaradi izrednega mraza narejen iz usnja

Za vse interisante ta kolesa izdeluje Dan Hanebrink.

vir: www.telegraph.co.uk
     www.bbc.co.uk

Lep začetek tedna
Gregor

Komentarji

  1. Na biciklu so krono nastavki na spodnji sliki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja. Ima opcijo. Mogoče ko goni v čelni veter, ki piha 200km/h - aeropozicija se gotovo pozna:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...