Preskoči na glavno vsebino

FACTOR - One & O2



Lahko bi rekli, da so pri FACTOR BIKES ubrali obratno pot - spomnimo se njihovega superkolesa FACTOR 001 iz leta 2009 -hidravlične disk zavore njihovim merilcem moči v rangu točnosti 0,1%, vgrajenimi senzorji v okvirju - ter ceno okoli 35.000EUR


Factor 001 Build from Factor on Vimeo.


Sledil je FACTOR VIS VIRES KLIK! - sam okvir je zaradi razcepljenega prednjega konca ter spodnje cevi izredno tog in ima zelo nizek zračni upor. Vendar okvir ni ustrezal UCI pravilniku in letos so za ekipo ONE PRO CYCLING naredili dva modela - ONE in O2.



FACTOR ONE:



- sodi v kategorijo najboljaerdinamičnih cestnih dirkalnikov (konkurenca KLIK! )
- integrirana vilica in krmilo, zadnja zavora je skrita pod gonilno sredino, razceplejna spodnja cev okvirja 
- teža cestnega dirkalnika opremeljenega z SHIMANO Di2 in obtročniki višine 80mm  je okoli 7,4kg
- cena tako opremljenega kolesa okoli 10.000EUR - izvedba z klasično vilico in brez integriranega krmila okoli 7.650EUR











FACTOR O2:



- klasična zasnova cesntega okvirja, ki bo imel možnost disk zavor
- teža kolesa s srednje profilnimi obročniki in SHIMANO Di2 "grupo" je okoli 6,9kg
- cena kompletnega kolesa O2 od 7.650EUR-9.000EUR






FACTOR bo imel tudi triatlonski okvir  (ne bo ustrezal UCI pravilniku) - več o njem bo znano čez nekaj mesecev.

Lp
Gregor


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...