Vsako leto se v Italliji odvija etapna dirka za amaterske tekmovalce organizirana pod okriljem UDACE sekcije
Letos so bile na sporedu namesto petih samo tri etape. Generalna zmaga je pripadala Lovše Mateju iz ekipe FRANCO GOMME (pri nas vozi za ekipo TUŠMOBIL).
Po dveh etapnih zmagah (tretja etapa je pripadala OBAL PRIMOŽU) je Lovše uspel odbržati skupno vodstvo in zmagal. ČESTITKE!
VIDEO - Matej Lovše na "wheelsetu" KAVITEC 4.0T in pestih BARTIME Ceramic RS100
1. etapa (zmaga MATEJ LOVŠE):
2. etapa (zmaga MATEJ LOVŠE):
3. etapa (zmaga PRIMOŽ OBAL)
Letos so bile na sporedu namesto petih samo tri etape. Generalna zmaga je pripadala Lovše Mateju iz ekipe FRANCO GOMME (pri nas vozi za ekipo TUŠMOBIL).
Po dveh etapnih zmagah (tretja etapa je pripadala OBAL PRIMOŽU) je Lovše uspel odbržati skupno vodstvo in zmagal. ČESTITKE!
VIDEO - Matej Lovše na "wheelsetu" KAVITEC 4.0T in pestih BARTIME Ceramic RS100
1. etapa (zmaga MATEJ LOVŠE):
2. etapa (zmaga MATEJ LOVŠE):
3. etapa (zmaga PRIMOŽ OBAL)
Na feltnah pa tolk lufta da glava boli. Kolesar super, feltne bolj žalostne.
OdgovoriIzbrišiANONIMNI: "luft" se odpravi z nastavitvijo matice na zadnjem pestu. Pri keramičnih ležajih je tudi po tem ostajal "luft" vendar so v ŠPICI ŠPORT dobili podložke, ki "luft" izničijo. Kogar "luft" moti je dal na servis in tezava je bila odpravljena. Po pogovorih večino "luft" ne moti, ker ne vpliva na vožnjo. Togost je izredna in tako tudi malenkost zraka v zadnjem obročniku ni tezavna (drgnenje obroča v okvir ali zavorne gumice).
OdgovoriIzbrišiNi pa potrebno omenjati, da imajo nekateri dosti dražji "wheelseti" bolj banalne napake.
Malo razlage iz moje strani
Gregor
Za z nalepko prelimano "kitajsko" robo je cena precej visoka. Bluzenje po internetu ne naredi obročov boljših. "Izdelki" povedo več kot besede. V tem cenovnem rangu se dobi že marsikaj. Po eni strani nekaj pametuješ o togosti, po drugi strani pa luft ni problematičen?
OdgovoriIzbrišiANONIMNI: kot prvo to niso kitajski izdelki prelimani - obroči so tajvanski, sestavljeni na najboljših naperah Sapim CX ray, nateznost je uravnana z tenziometrom Wheelfanatyk kar je za večino " ne vem kaj je to". Ne sodiiti po drugih - garancijo na napere in centričnost ne nudi skoraj noben proizvajalec. BLUZENJE - prosim utemelji.
OdgovoriIzbrišiČlanki spisani na blogu so večinoma sad lastnih (mojih izkušenj) - zato ne vem zakaj tako obtoževanje. Je pa klasika v naši domovini, da je foušija prisotna v vseh vrzelih. Koliko časa sem osebno posvetil tehniki, testom, praktičnih izdelkih ...tega se ne vidi povsod, ANONIMNI če imaš jajca se ne podpiši pod aninimni ker sumim da se poznava. Lahko raje v živo rečeva na temo "lufta" in "bluzenju". Če bi se spoznal na karakteristike obročev bi vedel da luft dokler ne moti ni problematičen(poznamo zgodbo ZIPP), Izgube moči se pojavijo raztezanju in deformaciji obroča. Da so izgube moči čim manjše pripomorejo : enakomerna usklajena nateznost, optimalen vlečni kot naper, togost obroča itd... Se mi pa zdiš kot oseba, ki ne bo nikoli zadovoljna z konstruktivnimi dejstvi ter se bo ta "comment" debata nadaljevala v večnost. Škoda ker je v zadnjem času edini komentar metanje slabosti (kar priznam- luft v zadnjem pestu) - v vseh več kot 100 člankih iz katerih so nekateri odnesli malenkost novega znanja pa nobenega komentrja.
3/4 stvari o katerih pišeš v svojem blogu v živo niti nisi videl, kaj šele, da bi imdl z njimi izkušnje. Ja, lepo, da se je našel nekdo na slovenski sceni, ki prevaja novice, kaj več kot prevod pa večina teh članki tako ali tako ni. Nedeljskim kolesarjem se zdi super, ker ne spremljajo tuje scene in se jim zdi, da je celo kaj novega/pametnega v člankih.
OdgovoriIzbrišiKar se tiče anonimnosti pa sploh ni pomembno, kdo ti to pove, ker je takšno menje kar razširjeno. Je pa že bil čas, da ti nekdo to napiše/pove. Glede lufta oz. felten pa nimava kaj debatirat. Več koristnih informacij kot pri tebi dobim pri vsakemu izkušenemu kolesarskemu mehaniku. Razlika je le v tem, da se oni ne izpostavljajo na internetu in ne igrajo ekspertov, če to niso.
Sam uporabljam obroče T5.6 in so brez napake zadnja zračnost v pesti je minimalna in ni moteča in hkrati so mi tudi ob nakupu že povedali za to in tudi ponudili če me bo motilo da mi odpravijo. Pa tudi po pogovoru z drugimi uporabniki ki uporabljajo obroče KAVITEC ali pa mu jih je samo sestavil so samo v njegov prid.
OdgovoriIzbrišiJe pa res da v sloveniji foušija ne pozna meja in tako potem raznorazne stvari se začnejo govoriti.
lp Sebastian
No comment
OdgovoriIzbriši