Preskoči na glavno vsebino

UDACE Giro Del Friulli 2014

Vsako leto se v Italliji odvija etapna dirka za amaterske tekmovalce organizirana pod okriljem UDACE sekcije


Letos so bile na sporedu namesto petih samo tri etape. Generalna zmaga je pripadala Lovše Mateju iz ekipe FRANCO GOMME (pri nas vozi za ekipo TUŠMOBIL).
Po dveh etapnih zmagah (tretja etapa je pripadala OBAL PRIMOŽU) je Lovše uspel odbržati skupno vodstvo in zmagal. ČESTITKE!

VIDEO - Matej Lovše na "wheelsetu" KAVITEC 4.0T in pestih BARTIME Ceramic RS100

1. etapa (zmaga MATEJ LOVŠE):





2. etapa (zmaga MATEJ LOVŠE):





3. etapa (zmaga PRIMOŽ OBAL)

Komentarji

  1. Na feltnah pa tolk lufta da glava boli. Kolesar super, feltne bolj žalostne.

    OdgovoriIzbriši
  2. ANONIMNI: "luft" se odpravi z nastavitvijo matice na zadnjem pestu. Pri keramičnih ležajih je tudi po tem ostajal "luft" vendar so v ŠPICI ŠPORT dobili podložke, ki "luft" izničijo. Kogar "luft" moti je dal na servis in tezava je bila odpravljena. Po pogovorih večino "luft" ne moti, ker ne vpliva na vožnjo. Togost je izredna in tako tudi malenkost zraka v zadnjem obročniku ni tezavna (drgnenje obroča v okvir ali zavorne gumice).

    Ni pa potrebno omenjati, da imajo nekateri dosti dražji "wheelseti" bolj banalne napake.

    Malo razlage iz moje strani
    Gregor

    OdgovoriIzbriši
  3. Za z nalepko prelimano "kitajsko" robo je cena precej visoka. Bluzenje po internetu ne naredi obročov boljših. "Izdelki" povedo več kot besede. V tem cenovnem rangu se dobi že marsikaj. Po eni strani nekaj pametuješ o togosti, po drugi strani pa luft ni problematičen?

    OdgovoriIzbriši
  4. ANONIMNI: kot prvo to niso kitajski izdelki prelimani - obroči so tajvanski, sestavljeni na najboljših naperah Sapim CX ray, nateznost je uravnana z tenziometrom Wheelfanatyk kar je za večino " ne vem kaj je to". Ne sodiiti po drugih - garancijo na napere in centričnost ne nudi skoraj noben proizvajalec. BLUZENJE - prosim utemelji.
    Članki spisani na blogu so večinoma sad lastnih (mojih izkušenj) - zato ne vem zakaj tako obtoževanje. Je pa klasika v naši domovini, da je foušija prisotna v vseh vrzelih. Koliko časa sem osebno posvetil tehniki, testom, praktičnih izdelkih ...tega se ne vidi povsod, ANONIMNI če imaš jajca se ne podpiši pod aninimni ker sumim da se poznava. Lahko raje v živo rečeva na temo "lufta" in "bluzenju". Če bi se spoznal na karakteristike obročev bi vedel da luft dokler ne moti ni problematičen(poznamo zgodbo ZIPP), Izgube moči se pojavijo raztezanju in deformaciji obroča. Da so izgube moči čim manjše pripomorejo : enakomerna usklajena nateznost, optimalen vlečni kot naper, togost obroča itd... Se mi pa zdiš kot oseba, ki ne bo nikoli zadovoljna z konstruktivnimi dejstvi ter se bo ta "comment" debata nadaljevala v večnost. Škoda ker je v zadnjem času edini komentar metanje slabosti (kar priznam- luft v zadnjem pestu) - v vseh več kot 100 člankih iz katerih so nekateri odnesli malenkost novega znanja pa nobenega komentrja.

    OdgovoriIzbriši
  5. 3/4 stvari o katerih pišeš v svojem blogu v živo niti nisi videl, kaj šele, da bi imdl z njimi izkušnje. Ja, lepo, da se je našel nekdo na slovenski sceni, ki prevaja novice, kaj več kot prevod pa večina teh članki tako ali tako ni. Nedeljskim kolesarjem se zdi super, ker ne spremljajo tuje scene in se jim zdi, da je celo kaj novega/pametnega v člankih.

    Kar se tiče anonimnosti pa sploh ni pomembno, kdo ti to pove, ker je takšno menje kar razširjeno. Je pa že bil čas, da ti nekdo to napiše/pove. Glede lufta oz. felten pa nimava kaj debatirat. Več koristnih informacij kot pri tebi dobim pri vsakemu izkušenemu kolesarskemu mehaniku. Razlika je le v tem, da se oni ne izpostavljajo na internetu in ne igrajo ekspertov, če to niso.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sam uporabljam obroče T5.6 in so brez napake zadnja zračnost v pesti je minimalna in ni moteča in hkrati so mi tudi ob nakupu že povedali za to in tudi ponudili če me bo motilo da mi odpravijo. Pa tudi po pogovoru z drugimi uporabniki ki uporabljajo obroče KAVITEC ali pa mu jih je samo sestavil so samo v njegov prid.
    Je pa res da v sloveniji foušija ne pozna meja in tako potem raznorazne stvari se začnejo govoriti.

    lp Sebastian

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...