Preskoči na glavno vsebino

ERGOTT wheels - PACENTI SL23 plasma & IND9 2:1

Obroči PACENTI SL23 so trenutno eni najboljših aluminij/poltubular obročev. Pri nas poznamo H PLUS SON ARCHETYPE, ki so zelo podobni žal pa nekaj težji



Pri ERGOTT WHEELS so šli korak naprej in obroč obdelali površino na nivoju molekularne strukture - površina ima podobne lastnosti kot keramika vendar je trdno spojeno z celoto. Vizuelno je taka zavorna površina mat siva - podobno obdelavo imajo Mavicovi EXALITHE






Obroč Pacenti SL23 je sestavljen na pestih INDUSTRY NINE, ki imajo geometrijo prirejeno za pletenje 2:1.  
To pomeni, da je na desni strani (kjer je kaseta) še enkrat več naper kot na levi. Napere so 3x križane in tako dobimo optimalen vlečni kot ter maksimalno vzdolžno togost.
Na levi strani imajo napere funkcijo prečne togosti zato so pletene radialno (ravno). Če bi klasično pesto pletli na način 2:1 dobimo na obeh straneh skoraj enako nateznost (npr. DS 120kg, NDS 110kg). Tako visoka nateznost na levi nam skoraj nič ne pomaga saj zadostuje že dobrih 50kg, da napere ostanejo stabilne.  Zaradi tega lahko levo "flančno" pomaknemo bolj navzven in tako pridobimo na togosti.

Pri ERGOTT WHEELS bodo obroč testirali in v naslednjem letu je pričakovati večjo ponudbo aluminijastih obročev "stealth" izgleda.


vir: FACEBOOK Ergott wheels KLIK!


Lp
Gregor



Komentarji

  1. Hey, že nekaj časa rad spremljam te tvoje objave, bi mel sedaj tudi eno mogoče mal čudno vprašanje...
    Problem je v tem, da sm malo zasvojen s izgledom moje sepcijalke in imam vse v mat črni- oz stealth izgledu :) noro me pa mogi siva zavorna površina :)
    Imam fulcrum r3 s katerim sem super zadovoljen, me pa ravno ta površina moti :)
    Bi bilo možno zamanjati samo sam obroč za npr. h plus son archetype, oz nekaj tašnega kot je tu v članku izgled? sem primerjal št. špic, pa se nekako ne ujema :)
    Se bi sploh splačalo? glede na to, da kak sm gledal pridejo h plus son(po ebayu) obroči takoj več kot 100€....
    hvala za odgovor
    Nejc

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljen
    Na pesta FULCRUM paše samo originalen obroč (zaradi števila lukenj, posebne dimenzije naper)
    H PLUS SON ARCHETYPE imajo po nekaj 100km prav tako svetlečo zavorno površino, ko se sloj barve obrabi.
    Temno zavorno površino imajo nekateri AMBROSIO obroči (temno siva naprimer Crono F20), Mavic Exalithe, Campagnolo/Fulcrum MILE - ali pa karbonski poltubularji (npr KAVITEC 5.6C)

    Lp
    Gregor

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za odgovor, sem ga šele sedaj opazil :)
    H plus son ima v končni fazi tudi tisto motečo.... svetlečo-krom, sivo površino kot večina obročev če prav zastopim? :)
    Bi bilo možno sestavit nek set, kater bi bil v rangu zonde/f3 in bi imel črno zavorno površino? Sem že opazil 4.2ac, a bolj ciljam na niskoprofilne-alu obroče... so mi veliko lepši :)
    lp
    Nejc

    OdgovoriIzbriši
  4. Aluminijastih obročev z trajno temno zkavorno površino trenutno ni - so samo celotni seti MAVIC EXALITHE in FULCRUM MILE

    H Plus son Archetype se dobi v temo sivi barvi kjer je nakj trajnejša površina - kmalu bosta dva seta - imenuje se HARD ANO

    Za črno zavorno površino so potem le povsem karbonski obroči aluminijasti pa vsi s svetlečo (ko se obrabi vrhnji sloj prevleke)

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo, koliko pa je cena tega wheelsea in ali se da pri vas nabavit. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljen - trenutno je to le prototip. Kdaj bodo podobni obroči na voljo pri nas pa težko rečem.

    Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...