Preskoči na glavno vsebino

Pa je mimo ...FRANJA!!!



Moj povzetek "maratona Franja":

Plan: ker sem dobil nov dres Špice Šport popisan z novimi logotipi sem moral uloviti čimveč fotoobjektivov -in upati da se ne zapletem v padec. Rezultat je povsem postranskega pomena

- na srečo dobim pomoč pri dostavi bidonov na Kladjah by KD ALPE ( hvala!!!)
- štart po kategorijah je pomenil manjši riziko pri debilni vožnji skozi sesuto cestovje LJ
- na Vrhniškem klancu se nekako znajdem na čelu in proti koncu klanca priklopim na izgled nevarnemu italjanu (obenem mi crkne edini inštrument na dirkalniku - števec z km/h in štoparico)
- kmalu smo grupico, ki se oddalji od glavine
---pičimo skozi Logatec

....pičimo grupa cca 6? ...iz avta povejo da nas en lovi in imamo cca 1min prednosti (malo zmanjšamo tempo)
-"lovec" nas dohiti Primož Porenta (na koncu 3.)
- takrat se začne pravo delo...lepo sodelujemo v smenah
-ulovimo prva ubežnika Komac Uroša in italjana (ki je bil na koncu 2.)
-prvi italjan (tavisok) noče dajat smen (nekaj kaže da je utrujen ali pač)---sledi moje piz..enje  in tip začne sodelovat
-spusti proti Idriji v taki grupici so poezija in prvič na resni dirki občutim prednost debelejših pnevmatik GP 4000S 25mm, ko se zalaga hitre zavoje -obročniki so bili prav tako širši profil Kavitec 5.6C (klinčer)
-nekaj naprej imamo blizu 2min prednosti (povejo iz avta)
- lovita nas dva iz grupe (pred tema dvema imamo 2 min) - ter še en vmes
-ta en vmes nas kmalu dohiti - sam zmagovalec letošnje Franje-italjan majhen nabit in vlekel je dobro (samo za takim nimaš nekega zavetrja)
- grupica nekako ne leti več kot prej ker zmanjka motivacije ...spet malo bentim in zadeve stečejo :)
-jem gele in pijem drugi bidon (prvi je prazen)
-bliža se vzpon na Kladje
-imamo dobri 2min prednosti
-vedel sem da na vzponu nimam za pet dek proti ostalim v grupi zato se že na začetku poslovim
-kalvarija na Kladje (nekaj čez 22min se mi zdi) - proti vrhu me dohitita Blaž Bonča (TUŠMOBIL) in italjan?
-na vrhu Luka P. iz KD ALPE poda dva sveža polna bidona (THX!)
- sledi jalovi solo spust iz Kladij
-na koncu spusta me dohiti nekaj zelenega - Matej Lovše
-dodatna motivacija da bi ujela ubežnike v čelni veter-samo mene so krči že pipali in vedel sem da bo naprej še večji suffer
- počasi naju dohiti grupica cca 10? (sami kandidati za zmago)
-čimbolj se poskušam "šlepati" in vsak višinski meter mi hočejo mišice "zatrokirat v krčih)
-v grupi tudi Simon Novak , ki mi da prijateljski nasvet: Zdej pa pij pij pij in jej tut če bruhš-zdej je pomembn (bi pil če bi imel :)
-Škofja Loka vzponček proti Petrolu- krči in adijo grupa
...valjanje in čakanje na grupo zadaj ki me dohiti nekje na Zbiljah
-suffer na repu grupe do Lj (krči, demotivacija ker sem padel toliko nazaj, jeza...)
- v grupi vidim še Bončo, Komaca...v LJ smo spustili motivirane šprinterje (grupa cca 50ih) ter vsaj ovekovečili skupni prihod na cilj
-definitivno moja najtežja "dirka" v življenju - vendar sem vesel ker sem dirkal in ne taktiziral

Do letošnje Franje ne vem koliko km imam ...števec je velikokrat zatajil na MTB ga ne uporabljam :)
Na oko ...4.000? - večina "treningov" oz vožej niso bile daljše od 2h


foto: ANŽE ZDRAVEC

Pohvala organizatorjem - top prireditev kjer lahko hobi kolesarčki izkusimo malo pravega cestnega dirkanja (zaprte ceste, močna udeležba, spremstvo, navijači...)

Se mogoče vidimo na SP za Amaterje konec Avgusta







Lp
Gregor




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

ČIŠČENJE KOLESA

Zimsko obdobje je za kolesarje najtežji del sezone. Dnevi so kratki, vremenski pogoji niso prijazni in potrebno je obleči vso "zaščitno kramo" pred mrazom in vetrom. Cestna podjetja posipajoo cestne površine z agresivnimi kemikalijami. Tako je potrebno kolo pravilno vzdrževati, da nam služi kot mora. Pred mazanjem vseh vitalnih delov je potrebno odstraniti vso umazanijo. Še posebaj iz gibljivih delov (veriga, zobniki, pedala, okolica ležajev, pletenice itd...). In ni lepšega kot se na sončen nedeljski dan zapeljati z bleščečim konjičkom med nedeljskimi sprehajalci, da pokažemo "ko ima". Čisto kolo je funkcionalno kolo in odraža odnos lastnika do kolesarjenja. Sicer gredo nekateri že v ekstreme ampak pustimo to. Moramo pa vedeti katera čistila so primerna za čiščenje. Ker je kolesarstvo tudi zgled za ekološko ozaveščanje ne uporabljamo vseh zadev katere so uporabljali naši predhodniki (bencin, nafto, razna agresivna topila, itd). Tudi materiali na kolesars...

KAVITEC 4.2AC

Aero deep V - 42mm alu/clincher Handbuilt and tensioned at highest standards in industry Aero spokes - 20 front (radial) - 24 rear (2x cross ) Hubs with excellent geometry for great stiffness - 6 bearings Weight (wheelset) - cca 1790-1840g No weight limit KAVITEC 4.2 AC - aluminij poltubular set obročnikov na voljo v trgovini ŠPICA ŠPORT Kamnik Nekoliko težji set obročnikov, ki ga odlikuje dobra aerodinamika (obroč višine 42mm- ploščate profilirane napere), izredna togost, dobra vodljivost v zavojih in seveda izgled visokoprofilnih obročev. Vsi seti obročnikov so sestavljeni v Špici Šport zato je včasih dobrodošlo prednaročilo oz. se pozanimati, če je izdelek na voljo. Nekaj detaljnih slik komponent obročnikov KAVITEC 4.2AC: Razstavljeni pesti seta obročnikov KAVITEC 4.2AC. Pesta imajo dobro geometrijo (še posebaj zadnje) kar omogoča izgradnjo togega in trajnega "wheelseta". Zasnova pest je "klasična".  Podobne zas...

Trend širokih cestnih obročev in pnevmatik

ŠIRŠE / DEBELEJŠE = HITREJE / UDOBNEJE? Zgoraj napisana "enačba" se nanaša predvsem na cestne poltubular (klinčer) obroče. Sedaj večina pomembnejših proizvajalcev že ponuje široke oz debelejše obroče kot pred leti. Zakaj? - boljša aerodinamika - manj občutljivi na bočni veter - večji volumen pnevmatike - udobnejša vožnja - nižji kotalni upor pnevmatik Pnevmatika širine 23mm nameščena na obroču širine 27mm - iz vidika aerodinamike oboje skupaj deluje kot celota in turbulenc je malo Boljša aerodinamika - širši obroč višine 40mm je lahko bolj aerodimaničen kot starejši ožji višine 60mm Bolj okrogle oblike se stabilneje obnašajo v vetrovnih razemrah - zato so tudi obroči debelejše oblike stabilnejši v vetru HED in AmericanClassic sta bila med prvimi, ki sta za cestno "sceno" ponudila široke obroče. To pomeni zunanjo širino nad 21mm. Sledil je ZIPP, Bontrager in še mnogi. V 2016 končno tudi Mavic, Campagnolo (Fulcrum) in Shimano. ...